The Ghost Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tenkte meg å kjøpe et EVGA 8800GTX snart må bare spare litt til først .... De har jo et Step Up program funker dette i norge og må jeg sende kortet helt tilbake til EVGA i USA eller har de noen kontorer et eller annet her i norge så jeg slepper det ? Fant bare et TLF nummer på EVGA sine sider og ikke en mail adresse så derfor har jeg ikke fått spurt dem .... For de som ike vet hva Step Up er så står det mer om det på EVGA.com ... Takker Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Nå har det gått så lang tid at jeg bumper denne tråden her og håper noen kan svare eller bumpen for meg om noen timer Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det tok meg svært kort tid å finne en e-postadresse, som til og med er ment spesielt for Step Up. [email protected] Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 hmm leita etta under support og step up og alt mulig men fant det ikke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå