loathsome Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hei, Har en Intel Core 2 Duo E6600, som på stock speed ligger på 50 idle og 60 load. Ved opptil 3GHz klokk, er den oppi 70-75 på load, og 54 (ca) på idle. Har en Zalman CNPS7000B-AlCu, og jeg har montert den tusen ganger - bruker også Arctic Silver 5. Hva er gale? Endret 1. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tror faktisk jeg har denne: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...dx=146&code=009 (CNPS7700) Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du trenger veldig god luftgjennomstrømning i kabinettet for at 7700Cu skal virke noe særlig bedre enn det der, siden den suger luft ganske nær HKet og ikke har heatpipes. Hvis du allerede har bra gjennomstrømning, tror jeg kanskje en kjøler-oppgradering trengs for å drive med overklokking. Hadde 7700Cu i en PC tidligere, byttet til en Big Typhoon VX og fikk 10C lavere temperatur v/ load. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Har god luftgjennomstrøm! Takk for svar, blir vel snart ny kjøler når lommeboka samsvarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå