Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nei, si det. Begynner å bli trøtt. Hvis du hadde sluttet å svare på _alle_ postene mine så kanskje jeg kunne gått å lagt meg, jeg holder deg personlig ansvarlig./tar kveld eeeh, ot: dagbladet kunne holdt alt det useriøse til ett av de innleggene de sender med. 7467005[/snapback] Beklager at jeg gir deg oppmerksomhet Skal vi se... joda det hele begynte med at han slo igjen Sov riktig godt, og kom tilbake som en "definetly born again hard" Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjenner til ledere, men jeg står fast på at disse er vanligvis temmelig dårlige av de som kommer opp i 5 tiden på morningen og veldig mye har en temmelig venstrevridd politikk i seg. Vet at de er ledere og det er stedet der redaktøren kan si noe lurt og gjerne personlig, men denne redaktøren virker temmelig talentløs. Det kan hende at jeg tar feil, men er det ikke slik at en avis som 'prøver' å være seriøs ikke skal ha noen gjennomskinnende politisk ståsted og prøve å forholde seg nogenlunde objektiv? Disse lederne som kommer opp tidlig på morgenen sparker alltid i samme retning hvis det er et snev av politikk i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå