Gå til innhold

Pokemon Wii nye screens (utrolig pen grafikk)

EonoX

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, var poenget med tråden mer å vise noe positivt i forhold til grafikkpotensialet til Wii, enn akkurat at Pokemon-spillet  :p

Selv om det selvfølgelig var det også. Både dette og Pokemon Diamond/Pearl er jo online, så hvis de gjør dette riktig kan det blir skikkelig bra.  :)

7401968[/snapback]

Det blir nok pokemon på denne gutten her ja! :w00t:

(skal "selvfølgelig" nok ikke spille mot boter, men mot andre venner) :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jeg noen andre bilder en dere montro? Alle syns disse bildene var så fantastiske.. Jeg syns ikke dette var noe "utrolig pen grafikk" jeg da.. Men jeg har heller ikke følgt me såå mye på spill til wii, så sammenlignet med di andre, er kanskje dette er noe av det bedre?

Men uansett grafikk, pokemon er ferdig melket og burde vært gravlagt for alt for mangen år siden. Husker da pokemon kom, var det 101 forskjellige pokemon`er eller noe sånn? Hvor mange er det nå? 98.000 stk?

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Ser jeg noen andre bilder en dere montro? Alle syns disse bildene var så fantastiske.. Jeg syns ikke dette var noe "utrolig pen grafikk" jeg da.. Men jeg har heller ikke følgt me såå mye på spill til wii, så sammenlignet med di andre, er kanskje dette er noe av det bedre?

Men uansett grafikk, pokemon er ferdig melket og burde vært gravlagt for alt for mangen år siden. Husker da pokemon kom, var det 101 forskjellige pokemon`er eller noe sånn? Hvor mange er det nå? 98.000 stk?

7402184[/snapback]

Det var 151. ;) Disse 151 Pokémonene var bra designet, noe senere Pokémoner ikke har vært.

Lenke til kommentar

7402184[/snapback]

Wii er nok ikke like sterk som 360 eller PS3. Det er altså pen grafikk til å være på Wii ja.

Men uansett grafikk, pokemon er ferdig melket og burde vært gravlagt for alt for mangen år siden.

7402184[/snapback]

For de som bare liker RPG-spillene er ikke pokemon utmelket.

2 spill på gb, 2 spill på gbc, 3 spill på GBA og 1 på DS.

Har ikke fulgt med versjonene til N64 og GC, men jeg mener at det er 2 til N64 og 3 til GC. Rett meg hvis jeg tar feil.

De andre pokemonspillene er melking av franchisen, det er jeg enig i. Men folk må ikke dra alle spillene under en kam.

Husker da pokemon kom, var det 101 forskjellige pokemon`er eller noe sånn? Hvor mange er det nå? 98.000 stk?

7402184[/snapback]

Tror det er rundt 500 pokemon nå som Diamond/Pearl har kommet ut.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

TENK litt på dette da! Slutt på å lete etter andre håpløse mennesker som FAKTISK kjøpte Pokemon til Nintendo 64/Gamecube (N64 i mitt tilfelle), men bare å logge seg på nett :w00t:

Det er jo genialt! Det samme gjelder til DS. Jippy! Ah, jeg kan jo bruke masse tid på å fikse GENIALE monstre for så å BANKE folk som VIRKELIG er inn for Pokémon (gamingcards osv., æsj).

Edit:

Yes, har bestemt meg nå; kjøpekjøpekjøpe! Onlinespilling over konsoll ER jo next-gen :thumbs: Vi tar oss en match vi, andrull :yes:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
For å si det sånn, var poenget med tråden mer å vise noe positivt i forhold til grafikkpotensialet til Wii, enn akkurat at Pokemon-spillet  :p

Selv om det selvfølgelig var det også. Både dette og Pokemon Diamond/Pearl er jo online, så hvis de gjør dette riktig kan det blir skikkelig bra.  :)

7401968[/snapback]

Det blir nok pokemon på denne gutten her ja! :w00t:

(skal "selvfølgelig" nok ikke spille mot boter, men mot andre venner) :love:

7401991[/snapback]

Blir nok dette på meg og, pga online.

Gleder meg også til Pearl/Diomond. Noen som vet når disse kommer til Europa? :)

Tar oss noen matcher da andrull og motoko ;)

Lenke til kommentar

Ha ha, ja det blir digg. Tar fram de hadt trenede, kulle og kjære (ikke minst) pokémonene fra DS'en og setter dem på prøve. Gleder meg sinnsykt nå, ass! nic'et kommer sikkert til å bli enten Estel, Su Kaolla eller Motoko ;)

Snx til den gang :thumbup:

Edit:

Man kan vell slosse to mot to :hmm:

Oyh! Dere skappokémonfans her i forumet, se å kom ut. Vi trenger en til :!:

Jeg VET at dere er her :D

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Det er bra, da er du med i gjengen :)  Var selv litt lukket inni skapet under GBA-tiden... Er nå kommet ut fo'real :!:

7405363[/snapback]

Jeg var også i skapet under GBA-tiden. Spilte og elsket Pokemon silver, men det var ikke snakk om at jeg skulle ha meg pokemon til GBA. :p

Til slutt sprakk jeg og kjøpte meg Pokemon Ruby :)

Lenke til kommentar

Synes bildene er flotte jeg. :)

Har sett at nesten alle spillene til Wii hadde folk med svære hoder, har oppfattet at spill med svære hoder har begynt å bli en beskjed til kundene i dataverden, at her er det moro gameplay som gjelder, ikke bare grafikk..

Men med Wii, så begynte jeg å lure på om alle spillene skulle bli sånn..

Pokemon så forøvrig stilig ut.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...