Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Argh! Har så lyst å få spillet til å funke på laptoppen min. Noen som vet hvor mye spillet krever? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Cutthroat Bill: PII 233MHz 64MB RAM 3D-kort DirectX 7.0 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Takker! Hmm, 3D-kort har jeg ikke i laptoppen, tror jeg. =/ Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Du skal ha en veldig sliten laptop vis den ikke klarer å dra Insane. Er den nyere enn fire år gammel, går det nok aldeles glimrende. Endret 4. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har kjørt Deus Ex på lav/middels grafikk på den, men spillet har sluttet å funke av en eller annen grunn. Jeg antar det har noe med alt drittet som ligger slengt rundt forbi på harddisken. Har heldigvis en ny 80GB harddisk liggende, men kabelen til DVD-leseren er ødelagt, så jeg får ikke installer den enda. Jeg er ikke sikker på hvor gammel laptoppen er, men den har prosessorkraft på 1000mhz, og har 128mb ram også er XP installert. Kanskje ville det gå bedre om jeg hadde installert en eldre versjon av Windows i tillegg til å installere den nye harddisken. Er jo ikke sikkert det er mulig å fikse DVD-leseren, da. Jeg skal i alle fall snakke med en fyr som har litt peiling. Kanskje kan han fikse det. Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 installerte 1NSANE igår Det er 1NSANELY artig! Slager å spille det med noen kompiser på lan! Får som regel alltid opp humøret og konkurranseinstinktet Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har spilt dette på LAN med noen kompiser! Utrolig artig når alle bruker fly! Er jo bare helt... 1nsane (hohoho!) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 AARGHH!! Har et PLAAAGSOMT problem.. Når jeg skal legge til nye skins, virker de bare ikke! Kan dette vere en feil på spillet, eller virker bare ikke skinsa på mitt spill?? Noen som vet?? Venter spent på svar Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Bennythen00b: Jeg bruker skins, maps og biler fra: http://www.insaneheat.com/NewIHDB/IHMapslist.asp og http://www.fatalfie.insaneheat.com/index.html Å det funker perfekt her Så tror du bør prøve en av de 2 sidene! Lykke til HF Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Linken i førstepost er død, hvor kan jeg laste det ned da? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Prøve denne: http://www.uploadyourfiles.de/7321j24jy14w...f/Download.html Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Prøve denne: http://www.uploadyourfiles.de/7321j24jy14w...f/Download.html 8718398[/snapback] tusen takk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) The link to download 1NSANE from codemasters is no longer working ...It appears that Codemasters have removed the 1NSANE file from their servers. (...) The good news is that 1NSANE is now a free download... The bad news is that Codemasters decided to use a new installer that includes the Starforce Protection System, and since you can no longer invite a friend to join "Code-M" and get an un-lock code, you can't play the game.... All you need to do to get the game working is.... Install Patch 2 This will replace the protected Game.exe with the original , non-protected version. Kilde Skal teste å installere det nå. Sier ifra om jeg ikke får det til. Endret 26. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) 1nsane 2 kommer ikke! Det kan jeg bekrefte! Drev/driver MYE med dette spillet! TIPS: Gå på insaneheat.com å søk på Steyr Spider og Norwegian Crawler! Jeg satte igang lagingen av disse bilene. Last også ned banen Python Trials. Tips 2: www.fatalfie.insaneheat.com Kjempe grei fyr! Endret 26. juni 2007 av Holten Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noken som har en fungerande link? der eg kan laste det ned Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noken som har en fungerande link? der eg kan laste det ned 9269419[/snapback] Til alle som lurer: Det er free/abandonware nå. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Heisann dere, Har tenkt og begynne med dette igjen Alle linkene er nede, den til kingdomcrawlers.com også. Har ny PC så jeg gidder ikke og installere no torrent program nå. Kan noen komme med en link evt laste opp en kopi på megaupload, rapidshare osv... MVH Ban-One Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Samme her, har bestemt meg for å begynne å spille det igjenn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 laster det opp nå Yppelii tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå