ThomaZ86 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 M-J: rart, har ikke finni no løsnig på det...sorry. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det bare meg det ikke funker for eller?:S Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 M-J: skulle nesnten tror det....sorry sorry hehe Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) lenge siden jeg har spilt dette spillet, virkelig gøy! lasta det ned, men må jeg registrere? Har installert spillet, men det virker som jeg må aktivere med en cd key. Noen som kan hjelpe? Endret 19. desember 2006 av Dusken Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har det samme problemet. Hva må jeg gjøre for å få activation mail? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Dusken og Ohell: Dere på legge inn spillet også lasta ned denna: http://www.insaneheat.com/Patches/ og du skal ha "1nsane Game Patch 2" Den gjør at du ikke trenger no cdkey... Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Download linken funker ikke lenger Har så lyst å spille det. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gud som jeg savner en en ny verjon av det. Fixe en underskriftskampanje å sende til codemasters ? ellers er det en heftig mod scene for spillet. jeg spiller det ennå. Masse extra biler og brett for nedlasting...Damn, i love that game.... Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg vil ikke ha ny versjon Jeg vil ha download link til den gamle. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg vil ikke ha ny versjon Jeg vil ha download link til den gamle. 8294935[/snapback] De har gitt ut freeware versjon. Full...men, den krever ett slags passord ? har ikke funnet dette, rart iogmed freeware. Last ned pirate gjennom piratebay feks (ville aldri foreslått dette dersom det ikke var for en freeware versjon som ikke helt funker. Dette er dermed ikke helt piracy...sorry)...(hvis noen har forstått passord greia, fint om de sier fra...dette er freeware som krever passord...) Ellers må dere sjekke ut addon greiene med forskjellige biler, brett osv. Elsker det spillet her. Ikke keen på at man skal pirat kopiere...men fakrum er at det er gratis med en ymse passord greie som ikke er lett å fårstå. Snart kommer Colin Mcrae (samme utgiver - kjøp. ikke last ned edit. Før mod gir meg advarsel. Sjekk ut greia selv.... Dette er snakk om en merkelig freeware som ikee funker helt som det skal... Endret 2. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som vet om Invictus fortsatt existerer ? Tror det ville funket å fixe en sign up for å få en ny versjon a spillet hvis man teamer opp med gamespot etc. Det spillet her har en stor hardcore game club... Kanskje bare ønsketenknig ? (husker motocross madness hadde også en psycho mod scene en stund.) Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) download linken får eg ikkje til å funke har noken ein link som fungerer eller som kan sende meg installasjonen? Endret 2. april 2007 av kbekul Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 download linken får eg ikkje til å funke har noken ein link som fungerer eller som kan sende meg installasjonen? 8295276[/snapback] Hvis du søker på forumet ligger det en link til spillet. However krever det av en eller annen grunn en key ? Personlig ville jeg bare kjørt piratebay på den her - ellers må du nesten sende en mail til codemasters. Som sagt er jeg ikke for pirat shit, men det her er litt spess, Ellers ruler Codemasters (sjekk ut spill lista dems...min favoritt er cmr ) Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hei dere Bra å se at dere er engasjert i 1nsane ennå Ehh har søkt litt nå og denna linken skal fungere: http://www.uploadyourfiles.de/7321j24jy14w...f/Download.html Og vente 15 sek før du laster ned Endret 2. april 2007 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Insane har utrolig høy partyfaktor fortsatt. "Capture the flag" mot kamerater er veldig morsomt, for å si det sånn. Litt udatert grafikk, men den fysiske motoren er jo knallbra. Invictus finnes fortsatt, og har laget flere bilspill etter Insane, men de er ikke like morsomme, synes jeg. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 CastorFiber: Ja, du sier no der. Men hadde vært gøy om det kanskje hadde kommet Insane 2, men tviler vel litt på det nå....men er lov å håpe btw jeg spiller Insane med venner over lan og hjemme ennå, går ikke lei... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Helt enig. Kommer Insane2, handler jeg spillet på dagen! Det hadde vært knall! Ikke noe kan måle seg med å vippe en kompis av hjulene, stjele flagget og frese videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå