Gå til innhold

Gode gamle Insane!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Jeg vil ikke ha ny versjon :( Jeg vil ha download link til den gamle.

8294935[/snapback]

 

De har gitt ut freeware versjon. Full...men, den krever ett slags passord ? har ikke funnet dette, rart iogmed freeware. Last ned pirate gjennom piratebay feks (ville aldri foreslått dette dersom det ikke var for en freeware versjon som ikke helt funker. Dette er dermed ikke helt piracy...sorry)...(hvis noen har forstått passord greia, fint om de sier fra...dette er freeware som krever passord...)

 

Ellers må dere sjekke ut addon greiene med forskjellige biler, brett osv.

 

Elsker det spillet her. Ikke keen på at man skal pirat kopiere...men fakrum er at det er gratis med en ymse passord greie som ikke er lett å fårstå.

 

Snart kommer Colin Mcrae :D (samme utgiver - kjøp. ikke last ned

 

edit. Før mod gir meg advarsel. Sjekk ut greia selv.... Dette er snakk om en merkelig freeware som ikee funker helt som det skal...

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Noen som vet om Invictus fortsatt existerer ?

 

Tror det ville funket å fixe en sign up for å få en ny versjon a spillet hvis man teamer opp med gamespot etc. Det spillet her har en stor hardcore game club... Kanskje bare ønsketenknig ?

 

(husker motocross madness hadde også en psycho mod scene en stund.)

Lenke til kommentar
download linken får eg ikkje til å funke  :dontgetit:  har noken ein link som fungerer eller som kan sende meg installasjonen?

8295276[/snapback]

 

Hvis du søker på forumet ligger det en link til spillet. However krever det av en eller annen grunn en key ? Personlig ville jeg bare kjørt piratebay på den her - ellers må du nesten sende en mail til codemasters.

 

Som sagt er jeg ikke for pirat shit, men det her er litt spess, Ellers ruler Codemasters :D (sjekk ut spill lista dems...min favoritt er cmr )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...