Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 GameMaker: Du må gå på gamespy øverst til venstre også options,game, more games, så finne Insane der =) 7404954[/snapback] Har gjort det, men prøvde å søke in-game. No sessions found. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 GameMaker: hmmm etter du har finni Insane må du også trykke på brows også finne game.exe Så kryse av for at game is invitable through PlayerMatching. Kanskje det funker da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har gjort alt det der, også. EDIT; Var vel ingen som spilte da, klokka var vel rundt 6-7-8. Endret 2. desember 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) GameMaker: tart det der. Kommer du inn på Insane servern? Inn på chat rommet? Som sakt så er det mest folk på kvelden =) els så har det god forklart her: You Will Need To Set Up Insane On Gamespy Manually OK first of all Log on to Gamespy. Now you need to go select the Gamespy Tab ( top left ) Now select Options / Games / More Games now scroll down to select Insane Now go to Browse on the right and point to the Game.exe in your insane folder. Start the game with one of the following command line parameters to activate the corresponding function. Examples: Open Gamespy now click the Gamspy tab & select Options then Games 1nane or select My Games then 1nsane. Now click Advanced Options then Type the commands you wish to use ( separate each command with a space ) Endret 2. desember 2006 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 og om ikke det hjelper så kan du lese litt her: http://www.insaneheat.com/SMF/index.php?board=5.0 GameSpy Hints Tips & Fixe =) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hah dette spillet er jo egentlig vannvittig kult Spilte det utrolig mye for lenge siden, har hendt jeg har tatt det frem igjen for å mimre litt. Finnes forøvrig MANGE (!) baner og biler man kan laste ned for å skvise litt mer moro ut av spillet. Anbefales! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet hvordan man aktiverer kodene? Vil ha alle bilene uten å spille gjennom den sinnsykt vanskelige single-playern. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet hvordan man aktiverer kodene? Vil ha alle bilene uten å spille gjennom den sinnsykt vanskelige single-playern. 7407814[/snapback] Bare å skrive INEEDMORECARS i main menyen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har gjort det, både med og uten caps, både sakte og raskt, mange ganger. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har gjort det, både med og uten caps, både sakte og raskt, mange ganger. 7407983[/snapback] Ja, det hendt for meg også at kodene ikke funket tidligere. Prøv å restarte spillet, kanskje det hjelper. Flere koder finner du på gamefaqs.com Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Må jo ikke bruke koder da fyfy hehe... Men for de som vil lasta ned nye bile, baner og skins finnes det masse her: http://www.insaneheat.com/NewIHDB/IHMapslist.asp Endret 2. desember 2006 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Må jo ikke bruke koder da fyfy hehe... 7408680[/snapback] Må tildels si meg enig. Jeg bruker aldri koder for å komme lengre i ett spill. F.eks. San Andreas, hvis jeg har runnet/spillt igjennom det eller står fast, så kan jeg godt bruke koder bare for å herje rundt litt, men ikke for å komme lengre i historien. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Må jo ikke bruke koder da fyfy hehe... 7408680[/snapback] Må tildels si meg enig. 7409303[/snapback] Jeg ser ikke på dette som et "skikkelig" spill da, siden det er 6 år gammelt, har spilt det før, og at det er skikkelig vanskelig... Dessuten er jeg ikke interresert i å kjøre en masse løp. Bare kjøre med folk. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) 1nsane er et dritkult spill da Når var det at spillet ble gitt ut? Endret 3. desember 2006 av kennethsa91 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 1nsane er et dritkult spill da Når var det at spillet ble gitt ut? 7416832[/snapback] Tror det var i 2000. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 kennethsa91: Rundt februar i år 2001 sånn ca Står litt forskjellig men rundt 2001 i hverfall Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aaah Tusen takk begge to! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 får ikke lasta ned spillet i det hele tatt jeg! Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 M-J: Å hva skjer når du prøver? Funker her... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 jeg får opp: Klarte ikke å koble opp. FTP-tjeneren kan være opptatt. i opera og siden kan ikke vises i ie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå