ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hei! Okay, Tenkte nå å gi litt info angående 1nsane: Dette spille er gratis som fullversion: ftp://downloads.codemasters.com/digitaldownload/1NSANE.exe Også etter du har lasta ned 1nsane så må du lasta ned en ptach: http://www.insaneheat.com/Patches/ og du skal ha "1nsane Game Patch 2" Også kan du lasta ned Gamespy for å spille Online: www.gamespy.com og for å sette opp gamespy rikting les her: http://www.insaneheat.com/Tutorials/GS_Setup.html For mere map, biler o.l gå inn på http://www.insaneheat.com/ Dem updaterer en dag i dag! Har drivd å spillt en del i det siste å det er ganske kult. Pleier å være sånn ca 15-20 på gamespy, mest folk om kveden fra sånn ca 22.00 og utover. Blir satt opp kamper hele tiden =) Noen du lurer på så bare spøre =) Takk takk MVH Thomas Endret 1. desember 2006 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) den første linken din funker ikke. kan være at serveren er nede akkurat nå, men ta å sjekk det edit: btw velkommen til forumet, flott førstepost, 1nsane er kult i multi Endret 1. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 takk for det =) Men, nå fungerer linken. Thomas Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nice. Lagde en lignende tråd om spillet "ReVolt", enda et abandonware spill. Spilte dette for noen år siden. Det fulgte med grafikkortet til naboen, og vi var hektet på det. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 wow. Trodde ikke at folk fortsatt spillte dette. Og visste ikke at det var blitt gratis. Tusen takk for informasjonen. Super førstepost! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har aldri prøvd det på denne laptoppen. Skal gjøre det, men jeg tviler sterkt på at det funker noe bra. Takk for info, og velkommen til forumet! Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 takktakk. kult å høre at det var en bra første post da Håper dere koser dere med spillet da, fordi det er gentialt bra :!: Thomas Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvordan installerer jeg patchen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor kan jeg laste ned GameSpy (Unntatt på fileplanet.)? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Cutthroat Bill: Du bare legger den i 1nsane mappa de der hvor du la inn spillet (eks: C:\Program Files\Codemasters\1NSANE) GameMaker: ehh du kan laste ned her fra: http://launch.gamespyarcade.com/software/l....asp?download=1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Får feilmelding: "Fatal: Cannot intialize display device" Har Geforce 7800GT Endret 1. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 heh. fant nettopp ut noe helt idiotisk. Det går ikke ann å komme seg inn i game lobbyen på gamespy i WinVista med IE7. Skal vist være et IE7 problem. :| Går det ann å spille multiplayeren med noe annet enn GameSpy? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Stealth-: høres ikke bra ut, men tror ikke det finnes noen andre programmer en gamespy Men skal ta å skjekke litt opp men tviler på at det finnes noe annet. Selv må jeg si at jeg egentlig ikke er så gald i gamespy men måtte jo legge det inn for 1nsane sin skyld hehe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk beskjed om at jeg måtte laste ned et program, det kostet ca $14.00 ... sikkert bare laptoppen min som er dum og gammel. =/ Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Cutthroat Bill: Når fikk du beskjed om det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da jeg prøvde å opne/starte spillet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vil spille eller? Finner ingen games når jeg søker... Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 GameMaker: Du må gå på gamespy øverst til venstre også options,game, more games, så finne Insane der =) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ahh.. 1nsane<3 spilte det utrolig mye før i tiden, var hekta på det vurderer å laste det ned igjenn, men er litt redd for at jeg skal gå lei med en gang.. har kjørt det meste av biler og fly på det spillet så.. Endret 1. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Complexity: nei da blir aldri lei hehe jo da skjønner hva du mener, men det er ganske kult å spille mot andre på nett...setter opp "kamper" o.l exstra kult det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå