The man! Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 er det noen som har testet imprezaen. er den noe bra? _________________ ver litt det motsatte av TJOMMI da. [ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-11-22 22:01 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 21:59, skrev The man!:er det noen som har testet imprezaen.er den noe bra?_________________ver litt det motsatte av TJOMMI da.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-11-22 22:01 ]</font> Imprezaen er grei nok, men jeg ville heller gått for en Lotus Esperit eller en Corvette hvis du skal bytte ut den første bilen din! Begge de er ganske bra biler, siden Imprezaen kommer til å "henge etter" pga det ikke akkurat er noe monster. Men hvis du vinner den gamle Alpha Romeoen eller hva det er, selg den for ca 350 000 og kjøp deg en Impreza som du kan evt. trimme og bruke på Road Race (Event challenge) :wink: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 21:59, skrev The man!:er det noen som har testet imprezaen.er den noe bra?_________________ver litt det motsatte av TJOMMI da.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-11-22 22:01 ]</font> Imprezaen er bra, men Mitsubishi EVO og Nissan Skyline er bedre. Du kan trimme de mer.. Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg solgte Fiat Abarth Rally'en når jeg vant den, angrer JÆVLIG! Den er den beste av de som kan være med i "Group B monsters"-racet i event races, jeg klarte så vidt å vinne med en blodtrimma Audi, men da måtte jeg kjøre full gass i starten, komme meg foran og ligge å sperre for Fiat'en resten av løypa. En prestasjon i seg selv, om jeg må få si det selv, men bilen blir totalvrak av å måtte kjøre full gass hele veien (hvis ikke aksellerer Fiat'en forbi deg ut av svingen), dermed ingen special prize! Kanskje ikke det største tapet, men når man har alt annet.. Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 21:04, skrev Max1:hvordan får man de spesial prizene??kommet ganske langt men får dem ikke!!!D e irriterandekjøp corvette z09 trur æ den hete........DEN VINN ALT!!!har 700 hp Lurer jeg også på , hvordan vinne special prices ? Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 http://www.gamefaqs.com har en bra guide til GT2002, men kort fortalt må du klare å krabbe deg opp 4 plasser på siste runde på event-race. Dvs. gå fra 5. til 1. siste runden f.eks. Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 15:35, skrev Lajdden:http://www.gamefaqs.com har en bra guide til GT2002, men kort fortalt må du klare å krabbe deg opp 4 plasser på siste runde på event-race.Dvs. gå fra 5. til 1. siste runden f.eks. joda , men på drag racing ?? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du virkelig leste guiden på gamefaq's, så hadde du sett at du må vinne drag race 3 ganger på rad for å få special price. (eller var det 5) Hvertfall... Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 [ Denne Melding var redigert av: LudLum på 2002-12-02 00:21 ] Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Når man tar førerkorttestene får man en rankg på hver enkelt av disse, ut i fra hvor raskt man fullfører banen (rank5/4/3/2/1). Har det noe å si hvilken ranking man får? Selv gikk jeg bare videre etter å ha klart det må maks.-tiden hver gang, dermed hadde jeg bare 5.- og 4.-rankinger.. Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 16:26, skrev Cooper:Når man tar førerkorttestene får man en rankg på hver enkelt av disse, ut i fra hvor raskt man fullfører banen (rank5/4/3/2/1). Har det noe å si hvilken ranking man får? Selv gikk jeg bare videre etter å ha klart det må maks.-tiden hver gang, dermed hadde jeg bare 5.- og 4.-rankinger.. Nei , Licens krava er 1234 og 5.. du må klare det innen rank5 som er dårligst tid.. ellers er det ingen problemer.. jeg slet litt på 2 licens test.. skulle kjøre en hvit bil.. klarte det 1 sec før tiden gic ut.. må kjøre HARDT og plettfritt.. Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 hei , Min garasje består av , Subaro impreza , Ford GT consept , Ford GT , og en Ford mustang + noen biler som ikke er verd nevne.. Ford GT consept liker jeg godt.. Men så er mitt spm: Hvilken bil er best av Ford GT og Ford GT Consept ?! Og Corvette z09? bedre enn GT consept ?! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 bare lurte på en ting. går det ann å style bilene, kjøpe nye spoilere og sånnt? (har ikke spillet enda) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 nope, man kan ikke style de. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Lancer EVO VII'en er jo knallgod! har en fullt trimma Lancer og en fullt trimma skyline GT-R, og Lanceren er best (selv om skyline'n har litt høyere toppfart) Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg slet også litt på den testen med den hvite dritt-Jaguaren (Jaguar er jammen et drittmerke :wink: ), men plutselig løsna det og jeg kom inn på rank 4 med god margin. Det burde vært en eller annen form for belønning for å få bedre rank, ellers kunne det jo bare vært et minstekrav, ikke alle disse "rankene". Eller vad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå