LudLum Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kan dere teste det spillet ?? Vil vite hvordan det er.. Vist dere har testet det , kan dere vise meg link? Takk på forhånd Jeg snakker til Gamer.no Crewet !!! eller noen andre som har *Norske* tester av det !! link ? _________________ Nothing alse mathers! I'm the one and only <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LudLum på 2002-11-17 14:19 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-02 09:35 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hvis du lurer på og kjøpe det, så løp og kjøp med en gang, det er et meget bra spill. Det eneste jeg har å utsette på det, er at det er litt kort for en som er god i slike spill, man får tilgang på ganske mange ekstreme biler litt for tidlig i spillet, men bevares, dette er et must have spill for bilspillelskere på Xbox. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det spillet har jeg også vurdert å kjøpe, det ser helt konge ut =) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Løp å kjøp. Det spillet er konge. Beste spillet jeg har prøvd på xbox. Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hvis det er noen som vurderer å kjøpe Sega GT så kjøp det av meg!! Fikk det med xboxen og må si at det ikke er i nærheten av å røre følelsen fra Gran Turismo 3. Kjøremotoren på spillet er ikke bra, dessuten høres alle biler like ut, som en gammel Mazda. Men for all del, det er det beste så langt til xbox. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 00:24, skrev jjjhhhsss:Hvis det er noen som vurderer å kjøpe Sega GT så kjøp det av meg!! Fikk det med xboxen og må si at det ikke er i nærheten av å røre følelsen fra Gran Turismo 3. Kjøremotoren på spillet er ikke bra, dessuten høres alle biler like ut, som en gammel Mazda. Men for all del, det er det beste så langt til xbox. Nå får du i hvertfall solgt det. Lenke til kommentar
eivin-sa Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 GT 2002 er bare et fantastisk bra spill!!!! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 00:24, skrev jjjhhhsss:Hvis det er noen som vurderer å kjøpe Sega GT så kjøp det av meg!! Fikk det med xboxen og må si at det ikke er i nærheten av å røre følelsen fra Gran Turismo 3. Kjøremotoren på spillet er ikke bra, dessuten høres alle biler like ut, som en gammel Mazda. Men for all del, det er det beste så langt til xbox. GT3 sug , PS2 sug.. Vist jeg vil ha GT3 til XBOX fikser jeg det lett.. Og at det er det beste spillet til XBOX.. neppe.. Splinter cell osv Fant en test av sega GT 2002 idag ,på VG _________________ Nothing alse mathers! I'm the one and only [ Denne Melding var redigert av: LudLum på 2002-11-18 11:21 ] Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg er enig i at man får ekstreme biler litt for fort. Man får jo tilgang på Ford GT Concept mer eller mindre i starten av spillet, og denne bilen brukte jeg resten av spillet.. Beste bilen i spillet spør du meg. Ja, jeg vet at både Viper GTS og Ford GT 90 kan fås opp i høyere hastigheter, men de er litt for trege i aksellerasjonen. Noen som er enige/uenige (i at Ford GT Concept er beste bil)? En annen ting som var litt teit var at man vinner den lille, røde, gamle Alfa Romeo'en (husker ikke navnet) tidlig i spillet, som lett kan selges for 350000. Da er man økonomisk sikret for resten av spillet...nesten! Det eneste jeg synes var vanskelig etter at jeg fikk Ford GT Concept var førerkorttestene, hvor man må bruke "drittbiler". Skulle vært flere utfordringer! Selv det ultimate reset, "World Cup" el.l. gikk lett på 1. forsøk. Og helt på tampen har jeg et lite spørsmål selv: hva er kriteriene for å vinne "Special Prize"'ene på Event races? Jeg får de av og til, uten å vite hva jeg gjorde annerledes forrige gang, da jeg også vant, uten å få "spesialprisen". Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Er ikke sikker, men tror du får det hvis du ikke er for mye ute av banen, 1 plass, kjører skadefritt etc. Hvor langt er egentlig spillet? Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 2 sesonger. 1. sesongen må du få C-, B-, A-, S- og SS-sertifikat. Så, etter ett race med SS-sertifikat (som du må vinne, eller kanskje 2. og 3. plass holder..), begynner sesong 2. De samme event race'ene, men nye official races. Nå er det 5 eller 6 forskjellige stadier med 3-4 race i hver, men du trenger ikke klare alle i stadie 1 for å gå videre til stadie 2 osv... Du kan ta racene i en hvilken som helst rekkefølge. Når du har kommet på pallen i alle racene, åpner det siste racet seg, "World cup" som jeg tror det heter. Når du har vunnet dette, begynner rulletekst og en ganske uinteressant video av de forskjellige banene, uten biler. Da har du runda Sega GT 2002, men kan fortsette å spille, du har kanskje ikke vunnet alle Event race'ene, eller du vil bare bygge opp en FET garasje? Jeg, som ikke er en kløpper i bilspill, elller noen andre spill for den skyld (bortsett fra Championship Manager 97/98 :smile:) brukte i underkant av 40 timer på å runde det, uten å stresse underveis på noen måte. Et ganske kort spill med andre ord, men moro lell! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cooper på 2002-11-20 23:26 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Cooper på 2002-11-20 23:26 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ok! Garasjen min består foreløpig av 1000CTR Berlina Corsa, Dodge Charger, Fiat Abarth 131 Rally og en nyinnkjøpt lett trimma Lotus Esperit med 512 HK Men når får man tilgang til Ford GT Concept a? _________________ [ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-11-21 19:53 ] Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ikke mobb lyden i en gammal MAZDA!!! Mazdaen min har rå lyd i det du passerer 90KM/t i 2.gear. :razz: Jeg har ikke turteller, men jeg tipper turtallet ligger et godt stykke over 6000rpm da :wink: Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Mange bra svar , mange ikke fullt så bra.. mange of topic , men pytt pytt :smile: Får sega gt 2002 idag.. :smile: Samt ratt osv.. xbox blandt annet :razz: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kjøpte Saitek ratt for noen dager siden, men det forpulte bordet mitt har en ***** drittkant som gjør at jeg ikke får festa det :sad: Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 17:46, skrev Flakkman:Kjøpte Saitek ratt for noen dager siden, men det forpulte bordet mitt har en ***** drittkant som gjør at jeg ikke får festa det :sad: heheh :smile: Bruk det ifanget.. fest den skru greia uten noe bord.. bare rett i rattet.. det går.. så har du det i fanget! funker kanskje dårlig i lengden.. :smile: ' Men funker til du har fått et skikkelig bord Lenke til kommentar
Cooper Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Den 2002-11-21 19:52, skrev Flakkman: Ok! Garasjen min består foreløpig av 1000CTR Berlina Corsa, Dodge Charger, Fiat Abarth 131 Rally og en nyinnkjøpt lett trimma Lotus Esperit med 512 HK Men når får man tilgang til Ford GT Concept a? _________________ Det er i første sesongen, i hvert fall fikk jeg tilgang på den den første sesongen.. Kanskje man må vinne et spesielt event race? Den koster 150000, men det er ikke noe problem, bare å kjøre noen korte event races et par ganger, hvis du ikke har nok penger fra før av. Jeg fikk Ford GT 90 opp i over 1000 hester, men hester er ikke synonymt med fart, i sær på svingete baner. Flere hester er ofte lik treg aksellerasjon pga. tung bil. Men alstå: fikk Ford GT Concept ganske midt i sesongen. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kjøpte akkurat Concept`en! Trimma den likegodt med en gang til 700+ hk :razz: Lenke til kommentar
LudLum Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 20:26, skrev Flakkman:Kjøpte akkurat Concept`en! Trimma den likegodt med en gang til 700+ hk :razz: Hmm har faktisk ikke testet rattet i aksjon.. kan jo hende det flyr litt med Forcefeedback opplegget.. Vet ikke , men det funker fint i fanget når man ikke "spiller" , vist du skjønner! sitter med det ifanget og styrer.. får ikke XBOX før i morra eller mandag.. imorra håper jeg! Lenke til kommentar
Max1 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hvordan får man de spesial prizene??kommet ganske langt men får dem ikke!!!D e irriterande kjøp corvette z09 trur æ den hete........DEN VINN ALT!!!har 700 hp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå