NightReaper Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Grand Turismo har ikke "bytt ut motor og style som du vil" funksjonene og lydene som Forza har. Det at man kan fikse bilen til det man vil ha og klarer svinge uten å trykke på bremsen i 40 år før svingen er noe som gjør at mange liker Forza bedre. GT4 med Logitech G25 er oppskrytt delux, ikke no bedre enn de andre rattene. Til Simbin spillene derimot funker det bra. Men at man ikke får valgt graden man gasser og bremser i GT4 er bare frustrerende. Alt i alt er Forza mer spillbart og moro. Skal man ha mer simulator er Simbin sine spill bedre egnet. Syns GT ligger midt i mellom realistisk og orverdrevent. Men som sagt dette er MIN mening. Bare så det ikke skal bli no bråk. btw, tidus2k4 det er gamle bilder. Endret 1. januar 2007 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noe er bedre meg Forza og noe er bedre med GT, enige blir man aldri. Har ikke prøvd Forza så skal ikke uttale meg for mye om det. Synes selv at GT 4 sammen med Logitech Driving Force Pro er uslåelig Når det gjelder GT HD synes jeg det er bare positivt at dei dropper. Da kommer sikkert GT 5 litt tidligere, selv om jeg aldri får råd til GT5 og PS3 så er det jo lov å drømme. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 undead har noen gode poenger. Gt serien har aldri vært gode på lyd. håper de tar seg sammen der. savner også modding slik som i forza. men gt 3/4 er bra spill. har desverre ikke spillt ned ratt, men prøv å kjør nürburgring med en 840 hesters GT-R R34 med kvalik dekk (supersoft). det er vanskelig det, om du kjører for å sette rundetider så kan jeg nesten garantere at du vil dra av veien minst en gang. de har laga banen så ekte som mulig, ergo er det ingen andre spill (egen erfaring) som har så humpete asfalt på den banen som GT 4. du treffer en humpel i 250, og vips så drar bilen av veien. jeg sku gjerne sett en sammenslåing av disse spilla. mer tuning, bedre lyder og moderat styling i GT serien og den vil bli uslåelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg