Joachim_F Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Polyphony Digital vil konsentrere seg om Gran Turismo 5, og i stedet for en full lansering av Gran Turismo HD får PS3-eiere en gratis demo. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når jeg så dette, begynte jeg å le... Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Noen som har hørt noe om hastighetene på nedlastbart materiell på PS3? Sony har jo ikke serverparker spredt rundt som Microsoft, så hvordan fungerer dette i praksis? Hvis dette spillet tar stor plass og skal lastes fra Japan så går det nok ganske så tregt. Endret 1. desember 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når jeg så dette, begynte jeg å le...Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3! 7399810[/snapback] Du droppar PS3? Hadde du planar om å kjøpe ein? Novel, for meg er dette eigentleg like greit, det var først og fremst GT5-demoen eg var interessert i i GTHD. No blir han altso gratis. Kay Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Om det kommer et GT5 så blir i alle fall jeg å investere i en PS3. Playstation som Nintendo har alltid had en og annen tittel som appelerer sterkt til meg, og GT franchisen er noe som appelerer til meg. Gjør ikke noe at det blir utsatt for min del. Så får jeg råd til å spare meg opp til en PS3. Er nok dessverre ingen titler som frister noe serlig ved PS3 lanseringen. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Om det kommer et GT5 så blir i alle fall jeg å investere i en PS3. 7400081[/snapback] Prøvd Forza Motorsport? og eller sett noe av Forza Motorsport 2? Endret 1. desember 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det en stor "by" hvor du kjøper inn all slags biler, fra små Minier til svære beist? Kjøper du deler og racer i ufattelig mange løp? Tar du forskjellige sertifikater for å åpne andre løp? Jeg bare spør, men om det ikke er tilnærma lik GT spillene så er jeg ikke mye interesert. Spiller litt GTR jeg, men selv det er ikke tilnærma så fantastisk som GT spillene. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er det en stor "by" hvor du kjøper inn all slags biler, fra små Minier til svære beist? Kjøper du deler og racer i ufattelig mange løp? Tar du forskjellige sertifikater for å åpne andre løp? Jeg bare spør, men om det ikke er tilnærma lik GT spillene så er jeg ikke mye interesert. Spiller litt GTR jeg, men selv det er ikke tilnærma så fantastisk som GT spillene. 7400327[/snapback] Sjekk her du, så skjønner du Forza 2 trailere Det er de samme gutta i teamet som lagde GT 1 og 2. I Forza har du masse modifisering og tilpassing av bilene i tillegg til GT gameplayet. Endret 1. desember 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 du liker bilspill, men har ikke hørt om forza? OOOH MY GOOOOOOD! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 du liker bilspill, men har ikke hørt om forza? OOOH MY GOOOOOOD! 7400439[/snapback] Hadde tenkt til å si noe lignende jeg også, men ga en link istedenfor, så ser han Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hey gutta, hva med "RIIIIIIIIIIIIIIIIGDEEEEEEEEEE RAAAAAAAACEEEEEEER"? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Når jeg så dette, begynte jeg å le...Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3! 7399810[/snapback] Det er altså Sonys problem at du dropper PS3? Kanseleringen av GT HD, fører til at Gran Turismo 5 slippes tidligere. Endret 1. desember 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når jeg så dette, begynte jeg å le... Så viste han det til meg, og jeg gjorde det samme. Du droppar PS3? Hadde du planar om å kjøpe ein? 7399964[/snapback] SasaB var 100% Sony for mindre enn et år siden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når jeg så dette, begynte jeg å le...Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3! 7399810[/snapback] ? Du vet at Gran Turismo HD egentlig er bare en modifisert versjon av Gran Turismo 4. Det representerer på ingen måte Playstation 3 overhodet. Gran Turismo 5 som de fortsatt vil utvikle har alltid vært ment som den ekte oppfølgeren. Gran Turismo HD bare demonstrerte hvordan delvis hvordan nesten GT vil bli. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 vi kan vel fortsatt spille GT4(PS2 plata) oppskalert til HD? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Når jeg så dette, begynte jeg å le...Jaja, nå taper de enda mer PS3-kjøpere som er bilglade. Konsollen er snart ikke verdt penga den koster. Deres problem, fordi jeg dropper PS3! 7399810[/snapback] ? Du vet at Gran Turismo HD egentlig er bare en modifisert versjon av Gran Turismo 4. Det representerer på ingen måte Playstation 3 overhodet. Gran Turismo 5 som de fortsatt vil utvikle har alltid vært ment som den ekte oppfølgeren. Gran Turismo HD bare demonstrerte hvordan delvis hvordan nesten GT vil bli. 7403246[/snapback] Jeg er bilspillfanatiker, og det spillet så bra ut. Men nå frister TDU mye mer... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er bilspillfanatiker, og det spillet så bra ut. Men nå frister TDU mye mer... 7403558[/snapback] Hvis du vil ha 360's counterpart til GT HD må du kjøpe Forza Motorsports 2. TDU er vel omtrent bare for folk med Live? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jojo men Gran Turismo 5 blir 10x bedre enn det der. Gran Turismo HD var stort sett Gran Turismo 4 med nyere pixel shader utenpå. GT5 blir langt mer detaljert enn som så. TDU gikk jeg lei av etter noen få dager. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 TDU gikk jeg lei av etter noen få dager. 7403858[/snapback] Helt tilfeldig spørsmål. Hva om TDU hadde vært på PS3? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gran Turismo eier! har kjøpt de aller fleste spillene på ps2 og vil absolutt forsette med dette på ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg