Gå til innhold

N80 eller N73 ME?

mghogli

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk. Håper det er noen glupe hoder her som kan gi meg et godt svar.

Jeg er klar for å skifte ut min 6230i, med en ny telefon.

Har siklet på både N80, og N73 ME, men er UTROLIG ubestemt på hva jeg skal velge...

Jeg leser endel urovekkende brukererfaringer om mye slark i "slide-lokket" til N80, mens N73 visstnok er noe tregere og litt knotete taster på.

Noen som vet om det er gjort noe endring i ytelse fra N73 til N73 ME?

Håper på gode svar! :)

PS: Går det an å legge inn f.eks. Skype på N80 IE? :dribble:

Endret av mghogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann godtfolk. Håper det er noen glupe hoder her som kan gi meg et godt svar.

Jeg er klar for å skifte ut min 6230i, med en ny telefon.

Har siklet på både N80, og N73 ME, men er UTROLIG ubestemt på hva jeg skal velge...

Jeg leser endel urovekkende brukererfaringer om mye slark i "slide-lokket" til N80, mens N73 visstnok er noe tregere og litt knotete taster på.

Noen som vet om det er gjort noe endring i ytelse fra N73 til N73 ME?

Håper på gode svar! :)

PS: Går det an å legge inn f.eks. Skype på N80 IE? :dribble:

7399741[/snapback]

Har selv testet begge, og ble mest fornøyd med N80. Hovedgrunnen er da Wifi. Kult å kunne sitte med torrentprogrammet samtidig som mann nyter kaffekoppen på en kafe med Wifi.

Ingen slark på min N80, selv om det ikke hadde plaget meg uansett. Hadde en 6280 med litt slark, fant det helt uproblematisk.

Ellers er N80 den kjappeste Symbianen jeg har hatt. Tydelig at det er themes som gjør de tregere i menyene. La inn Nokia Turquoise theme som kommer med de nye nokia telefonene som N95.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...