Paradoxo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva skal du spise? jeg skal spise Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal spise en liten kebab før jobb. Om jeg er sulten når jeg kommer hjem i kveld, skal jeg spise enten fløtegratinerte poteter med peppersaus eller hjemmemekka hamburger. Namme (Ja, jeg er kjempesunn..) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal på Julebord idag, så det blir ihvertfall ikke småtterier som skal fortæres i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har ikke så langt, og har heller ikke vært i butikken enda, men taco frister noe grusomt. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg spiste grillpølser fra gilde i lompe med to egg ved siden av.. Det var godt. Med litt Heinz ketchup.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Spist kebab i storefri. Og pizza hos en vennine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjørt knekkebrød og makrell i tomat i hele dag jeg. Det er omtrent det ambisjonsnivået jeg legger meg på når det gjelder matlaging... Bortsett fra nå for nå hadde visst mamma laget pizza Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I dag blir det skikkelig mat på meg, Chicken Tandori med ris (: Ikke ofte man gidder å lage sånt, har en tendens til å skippe middagen.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sitter her på LAN og skal spise pizza snart Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 blir vel lasagne eller noe annet digg til kvelds her.. mm Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Blir Toro "Mekikansk Gryte", smaker aldeles brukbart. I morgen blir det vel nachoes med kjøttdeig, mye krydder og sterk chili saus! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) skal spise masse pizza og drikker masse brus. pluss en del godteri og potetgull Edit: Mevon er her hos meg på LAN Endret 1. desember 2006 av Nellemann Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Satser på å spise en porsjon med havregraut før jeg hopper til sengs Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Stenge telle, elle, melle..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg