Slikape Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 haha fefan dem krokodillene ser fete ut da Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Dette må jo være århundredes størst røre spill... hvem over 10 år gidder å spille dette?? bortsett fra tilbakestående da... 7460231[/snapback] Dere som kommer og klager over hvor barnslig spillet er... jeg gjetter at dere er 13-18 år gamle? Endret 9. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sikkert det, skal liksom vere så voksne av seg de veit du. Heilt til man tar dem i å spille CS Da ryker glansbildet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette må jo være århundredes størst røre spill... hvem over 10 år gidder å spille dette?? bortsett fra tilbakestående da... 7460231[/snapback] Vær vennlig mot andre så vil moderatorer være vennlig mot deg. Anse dette som en liten advarsel, capiche? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mafian ute på tur? Uansett, har det, liker det. Det er gøy =) Om man er for "voksen" til å ha det gøy da må jeg si at man er rett og slett en trist person. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Faen da! deter jo egentlig ikke meningen at folk over10 år skal spille (helst yngere) det er et BARNESPILL . Ikke noe spennende med det. Det er gørr.Kjøp spill som passer til alderen! 7431193[/snapback] Greit, jeg skal slutte å kjøpe bra spill fordi de ser barnslige ut. For hvis jeg gjør det, så er jeg jo ikke tøff. http://www.xbox360fanboy.com/2006/12/07/vi...y-coated-crack/ <== sjekk det ut 7460296[/snapback] Du har kjønt det! Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 :S ka? står det ikke der at alle digger det? Uansett skal jeg ha meg dette spillet, though Wii og zelda nettop er komt i hus:P Vet noen en elkjøp butikk i bergen eller et nettsted hvor de selger dette spillet billig? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 "du har kjønt det" er hemmelig kode for "jeg mener det motsatte av hva jeg sier" skjønner du Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har spilt det, og du skal være ganske spesiell for å like spillet. Da er jeg spesiell, alltid visst jeg var spesiell :!: Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hehe, eg er 18 år, og eg syntes spillet er kjempebra.. noen som har noen råd til meg.. er vanskeligt og komme videre no sunst eg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kjenner flere som som er mellom 23-35 som spiller det Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Viss man ikke kan like et spill so Viva Pinata pga du er "for gammel" så lever man nok i en snever og trist verden styrt av grenser som man ikke kan krysse. Kjøpte det igår da jeg og dama var ute på litt juleshopping. Å vel, jeg har ikke prøvd det enda. Hun satt og spilte en del i natt og digget spillet. Hun er da 20, så kanksje litt for gammel for spillet. Tror hun blir litt lei seg når jeg må fortelle henne at hun ikke kan spille det lenger pga det er et barnespill som er ment for de opp til 10. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hehe, jeg er selv 20 år og spiller Viva Piñata! synes det er veldig moro og bygge å lage ting. dermed er Viva Piñata et supert spill! masse moro med dette spillet. er så enormt stort spill at jeg ikke har peiling på hva som kommer til og skje neste gang jeg spiller ikke nok med det, men detta spillet er jo så avslappende at det hjelper og spille det etter en runde GoW ^^ Lenke til kommentar
egr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er på level 23 nå Er da et kjempeartig spill. eneste jeg ikke liker er han dastardos arggghh, spiser mine pinataer... Den digimerte versjonen av quackberry eier Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal nok kjøpe det, men kjøpte akkurat R6:Vegas, så venter til pinatan blir litt billigere, når dne koster 399/299,- da er jeg solgt, må immidlertidig spare mine penger Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har lagt spillet på hyllen for en stund.. Av en eller annen grunn så liker jeg å kunne runne spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hvordan ser du hvilken lvl du er på? Lenke til kommentar
egr Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hvordan ser du hvilken lvl du er på? 7635692[/snapback] Trykk X for meny så ser du det nede i venstre hjørne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå