Gå til innhold

Viva Piñata. Xbox360

Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må jo være århundredes størst røre spill... hvem over 10 år gidder å spille dette?? bortsett fra tilbakestående da...

7460231[/snapback]

Dere som kommer og klager over hvor barnslig spillet er... jeg gjetter at dere er 13-18 år gamle? :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Faen da! deter jo egentlig ikke meningen at folk over10 år skal spille (helst yngere) det er et BARNESPILL :wallbash:  . Ikke noe spennende med det. Det er gørr.

Kjøp spill som passer til alderen!  ;)

7431193[/snapback]

Greit, jeg skal slutte å kjøpe bra spill fordi de ser barnslige ut. For hvis jeg gjør det, så er jeg jo ikke tøff. :roll:

http://www.xbox360fanboy.com/2006/12/07/vi...y-coated-crack/ <== sjekk det ut :)

7460296[/snapback]

Du har kjønt det! :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Viss man ikke kan like et spill so Viva Pinata pga du er "for gammel" så lever man nok i en snever og trist verden styrt av grenser som man ikke kan krysse. Kjøpte det igår da jeg og dama var ute på litt juleshopping. Å vel, jeg har ikke prøvd det enda. Hun satt og spilte en del i natt og digget spillet. Hun er da 20, så kanksje litt for gammel for spillet. Tror hun blir litt lei seg når jeg må fortelle henne at hun ikke kan spille det lenger pga det er et barnespill som er ment for de opp til 10. :(

:roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hehe, jeg er selv 20 år og spiller Viva Piñata! synes det er veldig moro og bygge å lage ting. dermed er Viva Piñata et supert spill! masse moro med dette spillet. er så enormt stort spill at jeg ikke har peiling på hva som kommer til og skje neste gang jeg spiller :p ikke nok med det, men detta spillet er jo så avslappende at det hjelper og spille det etter en runde GoW ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...