EmmJay Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kommer dere i gamer.no med en omtale av det? 7410047[/snapback] Ja, den er rett rundt hjørnet Marius Lenke til kommentar
Piano_Man Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 gamespot liker det i allefall btw, elkjøp på Carlberner selger det for 399,- samme som med GOW og alle store titler 7404812[/snapback] Ære være den butikken der og de billige spillene deres. Vil egentlig helst støtte nisjebutikkene (Spiderman, etc), men når et spill koster opptill 200 kroner mindre på elkjøp... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Spillet er litt for vanskelig for5-6 åringer for å spille det solo. Det skjer alt for mye samtidig og en kan ruinere hagen sin på en halv time spilling Det er nok bare å innberegne noen timer som voksne for å hjelpe til...mennne hva er vel bedre enn å spille sammen? Hvis man ikke bryr seg om hva som skjer med hagen i det hele tatt, hvem spiser hvem osv, så kan barna spille det solo. Er selv over 40 men spillet fensgler ganske lett må jeg si :!: Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Spillet så så sinsykt kjedelig ut på trailere osv.. Men nå når jeg har spilt det selv er det faktisk ganske gøy. Det er jo uttallige muligeheter og enormt mange dyr hvor noen av dem er vanskelig å få tak i. Sikkert spilt det i 25 timer til sammen. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det var kanskje litt vanskelig for småtrolla grunnet at det ikke kommer opp en stemme som forklarer hva de enkelte knappene gjør. For min egen del synes jeg det var morro. Er kanskje litt spesiell. :!: Lenke til kommentar
murdah Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er 23, ser på meg selv som en gamer, digger spillet rått! Dette er et spill som må testes i noen timer før man ser omfanget, og blir tatt av stemningen. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Faen da! deter jo egentlig ikke meningen at folk over10 år skal spille (helst yngere) det er et BARNESPILL . Ikke noe spennende med det. Det er gørr. Kjøp spill som passer til alderen! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Latterlig fjortispåstand det der, teekej. Viva Piñata er et veldig bra "god game", også for oss eldre. Er faktisk helt enig med gamer.no omtalen (8/10). Ellers, noen som vet hvordan man får buzzlegums til å lage honning? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det noen som har peiling på hvordan man kan spille co-op via live med en annen spiller? eller kom ikke denne delen inn alike vel i spillet? for bak på esken så står det 1-4 players og Multiplayer via Live 2. men ossen funker dette? noen som har peiling? syntes dette er litt rart står ikke multiplayer på menyen engang Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er feil det som står bak på esken. Man kan være to spillere lokalt, men begge vil da styre de samme menyene og samme kameraet osv. Det er vel mest for at mor eller far skal spille sammen med poden. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 men det jeg tror er at dem legger til co-op delene i update senere. håper jeg da! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå har jeg spilt spillet i ett par timer, og begynner å merke at gjentagelsen faktoren begynnner å dukke opp. Har sommerfugler, slanger, larver, fugler, og en rev eller to som er på besøk. Hvordan kan jeg få fremgang i spillet? og står det noe steder i journalen hva jeg burde gjøre o.s.v. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 har ikke spilt det så mye enda selv (pga eksamen osv), men du kan gå inn i journalen din, der står det hva du må legge til i hagen din for at en gitt pinata skal flytte inn osv. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Latterlig fjortispåstand det der, teekej. Viva Piñata er et veldig bra "god game", også for oss eldre. Er faktisk helt enig med gamer.no omtalen (8/10). Ellers, noen som vet hvordan man får buzzlegums til å lage honning? 7431246[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du kjøper en beehive/bikube(?) hos ivor (the bum) Han uteliggeren som starter egen butukk når du gir ham 1000 spenn. Du må også ha nok med blomster, tror de heter smørblomst på norsk. Så klikker du på biene og så på bikuben. En spoiler til hvis du vil at honningproduksjonen blir litt lettere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kjøper du en liten hatt til biene går produksjonen automatisk:-) Endret 8. desember 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er på nivå 11, nå dere a? Er det et sted der nivåene kan ta slutt? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette må jo være århundredes størst røre spill... hvem over 10 år gidder å spille dette?? bortsett fra tilbakestående da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette må jo være århundredes størst røre spill... hvem over 10 år gidder å spille dette?? bortsett fra tilbakestående da... 7460231[/snapback] Ganske idiotisk uttalelse du helst burde holdt deg for god for må eg si Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hehe...Viva Pinata må jo være årets spill:-) Jeg elsker det...big time!(ikke min account). Kosekosekosekosekose! er alt jeg vil si:-) Btw, jeg er 30:-) Endret 9. desember 2006 av BioNor Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er jo bedre enn GoW jo:-) Digger Rare...igjen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Faen da! deter jo egentlig ikke meningen at folk over10 år skal spille (helst yngere) det er et BARNESPILL . Ikke noe spennende med det. Det er gørr.Kjøp spill som passer til alderen! 7431193[/snapback] Greit, jeg skal slutte å kjøpe bra spill fordi de ser barnslige ut. For hvis jeg gjør det, så er jeg jo ikke tøff. http://www.xbox360fanboy.com/2006/12/07/vi...y-coated-crack/ <== sjekk det ut Endret 9. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå