Gå til innhold

Viva Piñata. Xbox360

Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gamespot liker det i allefall :) btw, elkjøp på Carlberner selger det for 399,-

samme som med GOW og alle store titler

7404812[/snapback]

Ære være den butikken der og de billige spillene deres. Vil egentlig helst støtte nisjebutikkene (Spiderman, etc), men når et spill koster opptill 200 kroner mindre på elkjøp...

Lenke til kommentar

Spillet er litt for vanskelig for5-6 åringer for å spille det solo. Det skjer alt for mye samtidig og en kan ruinere hagen sin på en halv time spilling :yes: Det er nok bare å innberegne noen timer som voksne for å hjelpe til...mennne hva er vel bedre enn å spille sammen?

Hvis man ikke bryr seg om hva som skjer med hagen i det hele tatt, hvem spiser hvem osv, så kan barna spille det solo.

Er selv over 40 men spillet fensgler ganske lett må jeg si :!:

Lenke til kommentar

er det noen som har peiling på hvordan man kan spille co-op via live med en annen spiller? eller kom ikke denne delen inn alike vel i spillet? for bak på esken så står det 1-4 players og Multiplayer via Live 2. men ossen funker dette? noen som har peiling? syntes dette er litt rart står ikke multiplayer på menyen engang :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt spillet i ett par timer, og begynner å merke at gjentagelsen faktoren begynnner å dukke opp. Har sommerfugler, slanger, larver, fugler, og en rev eller to som er på besøk. Hvordan kan jeg få fremgang i spillet? og står det noe steder i journalen hva jeg burde gjøre o.s.v.

Lenke til kommentar
Latterlig fjortispåstand det der, teekej.  Viva Piñata er et veldig bra "god game", også for oss eldre. :)  Er faktisk helt enig med gamer.no omtalen (8/10).

Ellers, noen som vet hvordan man får buzzlegums til å lage honning?  :hmm:

7431246[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du kjøper en beehive/bikube(?) hos ivor (the bum) Han uteliggeren som starter egen butukk når du gir ham 1000 spenn.

Du må også ha nok med blomster, tror de heter smørblomst på norsk. Så klikker du på biene og så på bikuben.

En spoiler til hvis du vil at honningproduksjonen blir litt lettere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kjøper du en liten hatt til biene går produksjonen automatisk:-)
Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Faen da! deter jo egentlig ikke meningen at folk over10 år skal spille (helst yngere) det er et BARNESPILL :wallbash:  . Ikke noe spennende med det. Det er gørr.

Kjøp spill som passer til alderen!  ;)

7431193[/snapback]

Greit, jeg skal slutte å kjøpe bra spill fordi de ser barnslige ut. For hvis jeg gjør det, så er jeg jo ikke tøff. :roll:

http://www.xbox360fanboy.com/2006/12/07/vi...y-coated-crack/ <== sjekk det ut :)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...