Gå til innhold

Viva Piñata. Xbox360


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Hvor liten kan man være for å spille dette? Jeg har selv en 4 åring. Vil hun klare det?

7403668[/snapback]

 

Hmm. vanskelig å si :hmm: Men jeg tror det vil gå greit :) Står 3+ på coveret så ;) Men alt du skal gjøre blir forklart grundig på norsk. Og hun vil nok like de søte Piñatane :love:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok en 4-åring vil synes det er vanskelig, men med litt hjelp fra pappa så får hun det nok moro uansett :yes:

 

For de av oss som er litt eldre, og får fnatt av de norske stemmene, så kan jeg nevne at man velger språk under Console settings > Locale eller noe (i dashboardet, ikke selve spillet).

Lenke til kommentar

Brodern på 7 har snakket i dag ut og dag inn om at han vil ha spill til julaften.

 

Kanskje jeg skal gi mamma beskjedne og subtile hint om dette, så han får det til jul, så kan jeg få min share av spillet uten at det går ut over hverken økonomi eller gaveønsker :wee:

 

Joda, ond er jeg kanskje, men uspekulert :innocent:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Brodern på 7 har snakket i dag ut og dag inn om at han vil ha spill til julaften.

 

Kanskje jeg skal gi mamma beskjedne og subtile hint om dette, så han får det til jul, så kan jeg få min share av spillet uten at det går ut over hverken økonomi eller gaveønsker :wee:

 

Joda, ond er jeg kanskje, men uspekulert :innocent:

7404702[/snapback]

 

fin takktik :!: må vurdere å bruje den selv ... et skår i gleden er hvis mindre søsken får det kan det være de cibber det å nekter å låne det til meg :cry:

Lenke til kommentar
Alltid godt å få en liten anmeldelse av spillet før man brenner av 600 kr. Spillet ser svært interessant ut for min del. Har både lastet ned filmer og wallpapers og det oser jo Rare sjarm av spillet. :)

7399830[/snapback]

 

gamespot liker det i allefall :) btw, elkjøp på Carlberner selger det for 399,-

 

samme som med GOW og alle store titler

 

edit. Hvorfor jeg ikke har kjøpt det selv - blakk, men mandag er en annen dag. (8.3 på gamespot)

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er kjedelig å ha en øyesykdom når et spill du har ventet på i evigheter kommer ut (Ja, og GoW da) :( Så det ble bare to timers spilling på meg i kveld. Er ikke det det mest morsomme å sitte 50 cm fra tven (28'' visstonk) og myse til du blir grønn :p Men ser fram til neste uke: Nye (harde) linser, mye fri og GoW og Viva Piñata som venter på og bli spilt :)

Lenke til kommentar
fin takktik :!:  må vurdere å bruje den selv ... et skår i gleden er hvis mindre søsken får det kan det være de cibber det å nekter å låne det til meg :cry:

7404762[/snapback]

 

Ja, broren min blir også rimelig egoistisk når det kommer til å låne bort ting.

 

Men jeg kan jo alltids lære han opp i det, da jeg er den eneste dugende gameren i huset :wee:

 

Og kanskje han trenger hjelp.

 

Joda, skal nok få det til.

Lenke til kommentar
Pleier ikke lillebrødre å legge seg litt før storebrødre da? ;) Får spille om natten da :)

7405368[/snapback]

 

Xbox'en står på broren min sitt rom fordi jeg ikke har plass til TV på mitt rom og mamma vil ha TV'en i stua for TV-titting, og bare TV-titting.

 

Men... En flatskjerm i julegave og det problemet er løst :wee:

 

Dette spillet ser så utrolig psykedelisk ut. Det er sikkert dritfett å spille når man er høy på gress.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Pleier ikke lillebrødre å legge seg litt før storebrødre da? ;) Får spille om natten da :)

7405368[/snapback]

 

Xbox'en står på broren min sitt rom fordi jeg ikke har plass til TV på mitt rom og mamma vil ha TV'en i stua for TV-titting, og bare TV-titting.

 

Men... En flatskjerm i julegave og det problemet er løst :wee:

 

Dette spillet ser så utrolig psykedelisk ut. Det er sikkert dritfett å spille når man er høy på gress.

7405427[/snapback]

 

Ah, den er lei. Får ikke spille så mye på kveldene jeg (heller) ettersom jeg har en storebror som legger seg tidlig og vil ikke ha bråk i andre etasje. Men etter jul flytter han ut og forhåpentligvis en 32'' og et surround-anlegg flytter inn :)

 

har forresten ikke prøvd spillet mens jeg har vært høy på gress :p Men det er et spill som (også) anbefales uten rus ;)

Lenke til kommentar
Men etter jul flytter han ut og forhåpentligvis en 32'' og et surround-anlegg flytter inn :)

7405443[/snapback]

Bare jeg som tenkte Gears of War?

 

 

har forresten ikke prøvd spillet mens jeg har vært høy på gress :p Men det er et spill som (også) anbefales uten rus ;)

7405443[/snapback]

 

Mja, vet hverken virkninger eller bivirkninger av gress, jeg da, men om det er noe som den Simpsons-episoden hvor Homer blir avhengig av det så tror jeg det blir en rimelig vanvittig opplevelse.

 

Meh, nok OT fra meg nå.

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål om spillet:

 

Har hørt at dette skal være tilpasset sitt lokjale - altså at man får kjøpt spillet på norsk her i Norge. Spørsmålet blir da om man bare får kjøpt det på norsk, eller om de selger engelske versjoner også her til lands?

 

Får litt noia av å spille spill på norsk.

7401983[/snapback]

 

Dette spillet har jeg lest at folk som har kjøpt inn fra Canada har satt i sin norske konsoll og fått norske stemmer! Så det er RIMELIG sonefritt kan du si..

 

 

Hvor liten kan man være for å spille dette? Jeg har selv en 4 åring. Vil hun klare det?

7403668[/snapback]

 

Det som er så genialt med spillet er at om du har to håndkontrollere kan 4åringen styre i hovedsak og så kan du sitte med den andre håndkontrolleren og hjelpe!! Genialt.. Har selv en på 3 og en på 7 år, så dette blir morro for alle! Har ennå ikke prøvd det, men det står i bruksanvisningen at det skal funke!

 

Har nå vært uten unger hjemme siden jeg kjøpte spillet på torsdag.. er 25 selv og må si at jeg nesten blir litt flau av å innrømme at dette spillet nesten har fått like mange timer som GeoW som jeg kjøpte på samme tid.. hehe men bare nesten! Må si de spillene er absolutte motpoler i spillverden! Og jeg elsker dem begge! Fantastisk!

 

Er du gla i simuleringsspill fra før.. løp og kjøp.. Har nå en hage full av piñatas og det vil bli flere!!

Lenke til kommentar

Faktisk et veldig morsomt spill. En smart ting er at vanskelighetsgraden øker med ferdighetene på en veldig bra måte. Hvis man er liten og ikke får til stort, så kommer heller ingen av de vanskelige dyrene. Og siden moroa ligger i å utforske ting (man kan, såvidt jeg skjønner, ikke "vinne") så har man det gøy nesten uansett.

 

Anbefales til alle som synes spill som sim city er morsomme.

 

Og, grafikken må også nevnes. Det er et sykt pent spill :thumbup:

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...