Lifeform Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Skal ha meg ny mob her igjen (fikk vannskade på den gamle). Lurer da på om det kjapt er noe ANNEN mobil som er like feit som SE k800? Alternativ til denne....? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kva meiner du med like feit? Til MP3-bruk er W850i bedre, men har eit relativt dårleg kamera. Nokia 5300 er og bra til MP3. Nokia 7390 ser ganske bra ut den og, og den har eit kamera med 3 megapikslar. Nokia N73 ME er ganske lik K800i, men er i tillegg ein smarttelefon og har eit fokus på musikk. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kva meiner du med like feit? Til MP3-bruk er W850i bedre, men har eit relativt dårleg kamera. Nokia 5300 er og bra til MP3. Nokia 7390 ser ganske bra ut den og, og den har eit kamera med 3 megapikslar. Nokia N73 ME er ganske lik K800i, men er i tillegg ein smarttelefon og har eit fokus på musikk. 7400036[/snapback] K Lurte vel eigentleg litt på den W850i, men synes kameraet var for kjipt på den + kulere design på K800i. Nokia vil eg ikkje ha. Synes de er for plastikk og ustabil / TREG programvare. Endret 1. desember 2006 av Lifeform Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Høres ut som Samsung D900 er tingen for deg. Like feit som K800, men noe helt annerledes. Tenker spesielt på deiligere design og slikt Kamraet er ca. like bra vil jeg si, har D900 selv og er voldsomt imponert over alt. En perfekt telefon ville jeg si. Skulle gjerne gitt deg en detaljert utredning, men anbefaler deg heller å lese de postene her i "Hjelp skal ha ny telefon"-delen av forumet, og i D900-tråden under "generell diskusjon". Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Høres ut som Samsung D900 er tingen for deg. Like feit som K800, men noe helt annerledes. Tenker spesielt på deiligere design og slikt Kamraet er ca. like bra vil jeg si, har D900 selv og er voldsomt imponert over alt. En perfekt telefon ville jeg si. Skulle gjerne gitt deg en detaljert utredning, men anbefaler deg heller å lese de postene her i "Hjelp skal ha ny telefon"-delen av forumet, og i D900-tråden under "generell diskusjon". 7401619[/snapback] Fant spec her GSM Arena.com, men må nok evt. bli neste omgang. Har allerede fått investert i ny K800 her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå