Gå til innhold

Vil du vite hvordan onecall klarer lave priser ?


Anbefalte innlegg

Igår kveld satt jeg og skulle ringe ut med mitt onecall kontant abbonement til sjefen i Oslo.

Meldingen jeg da fikk er; "Du har 14,20,- igjen på ditt kontantkort og for å kunne ringe mer må du fylle på din konto"

 

Er dette en slags policy som Onecall kjører for at kontantkort brukerne aldri skal gå tom og dermed fylle på fortere og bruke opp pengene enda litt fortere ?

 

Jeg har avsendt mail til dem og avventer svar.

 

Hadde seriøse planer om å gå over til faktura abbonementet etterhvert, men dette ser dårlig ut hvis det er sånn de vil tjene penger.

 

Har noen av dere der ute opplevd noe lignende ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er netcom som har bygd inn dette. Du kan jo fremdeles ringe helt til du har 0,- på kortet. Er ment som en påminnelse, jeg synes ihvertfall det er kjekt :)

7399846[/snapback]

Jeg prøvde å ringe med 6 kroner igjen på kortet. Det funket dårlig, jeg måtte fylle på kontantkortet for å ringe mer.

Jeg har netcom btw.

Lenke til kommentar
55min gratis i mnd for 0kr

Danker ut telenor fri 60 :p

Men det står ikke hva prisen er etter disse 55min, noen som vet?

7402894[/snapback]

Samtalepris pr min etter første 55 min/mnd 0,80

SMS utover 55 stk/mnd 0,42

7402910[/snapback]

hmm

jeg betaler 69øre for ringeminutter

og 39øre sms

og 1,79 eller noe slik for mms...

 

Så viss du bruker opp det der så er det dyrt O.o

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har chess tuch nå i dag og vurdere å skifte...

Har blant annet sett igjenom.

Men chess knock out går regninga opp ca 25kr mnd

Men telenor fri 60 blir regninga nesten dobbla

Med djuice nonstopp blir regninga 50kr dyrere og jeg får aldri sendt de smsa jeg får...

med netcom smart talk går regninga mi opp ca 50kr

Med onecall faktura går regninga mi nesten 100kr, det vill si jeg havner nede på rundt 50-100kr mnd :D

 

skifter med det samme :D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Tastet inn forbruket mitt for desember på www.telepriser.no og der fikk jeg kjapt se at regningen min ville bli halvert ved å bytte til OneCall Faktura - og da har jeg tatt hensyn til de ringeminuttene jeg har gratis i trådløs familie.... Ingen tvil om at de har et bra abonnement - for den jevne mobilbruker.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Tastet inn forbruket mitt for desember på www.telepriser.no og der fikk jeg kjapt se at regningen min ville bli halvert ved å bytte til OneCall Faktura - og da har jeg tatt hensyn til de ringeminuttene jeg har gratis i trådløs familie.... Ingen tvil om at de har et bra abonnement - for den jevne mobilbruker.

 

-snubbel

7778948[/snapback]

 

Byttet over fra Tele2 Mobil Pluss i dag faktisk, og iflg. Telepriser.no får jeg et kostnadskutt fra 400 kroner per mnd til litt i underkant av 100 kroner per mnd. Det er en ganske drastisk innsparing for så lite - pluss at det fortsatt bare blir billigere for min del jo mer jeg bruker mobiltelefonen også.

Lenke til kommentar
Tastet inn forbruket mitt for desember på www.telepriser.no og der fikk jeg kjapt se at regningen min ville bli halvert ved å bytte til OneCall Faktura - og da har jeg tatt hensyn til de ringeminuttene jeg har gratis i trådløs familie.... Ingen tvil om at de har et bra abonnement - for den jevne mobilbruker.

 

-snubbel

7778948[/snapback]

 

Byttet over fra Tele2 Mobil Pluss i dag faktisk, og iflg. Telepriser.no får jeg et kostnadskutt fra 400 kroner per mnd til litt i underkant av 100 kroner per mnd. Det er en ganske drastisk innsparing for så lite - pluss at det fortsatt bare blir billigere for min del jo mer jeg bruker mobiltelefonen også.

7781018[/snapback]

Det kommer an på hvilket forbruk man har i utgangspunktet... onecall er ikke bilig viss du vanligvis har mange timers taletid og mange hundre sms og titals mms og masse ekstra datatrafikk :p

Lenke til kommentar

Nei, det er klart. Men for min del som på en gjennomsnittlig mnd. sender mellom 300 og 500 SMS, 0-1 MMS, så å si ingen datatrafikk og ligger på mellom én og to timers taletid på mobil var det en særdeles enkel beslutning å ta ;)

 

Men det er klart man må ta sitt eget bruk i betraktning her, og ikke kun stole blindt på alle andre. Og derfor har man jo telepriser.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...