Storhund Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har ikke drevet mye med data før og nå kunne jeg brukt litt hjelp. Jeg måtte re-installere windows i forrigårs og etter at jeg klarte å¨gjøre det har jeg mistet internett tilkoblingene på pc'en (før var det på "Min Datamaskin" -> "Mine Nettverksteder" flere valg, nå er det bare tomt der). Jeg har prøvd å kjøre valget "Legg til et nettverksted" og da sier pc'en at tilkoblingen bør være tilstede.. Jeg tror at jeg mangler drivere men klarer ikke å finne dem. Bruker: Asus A8N-E hovedkort AMD 64 3500+ Windpws Xp Radeon X800Xl PCI-express Kunne noen vise meg link til de rikitge drivere eller peke meg i riktig retning for å løse problemet? tusen takk Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Her er nå link til hovedkortet ditt hos asus, drivere mm. driver nedlasting Høyreklikker du på "min datamaskin" velger maskinvare og trykker på enhetsbehandling. Så får du jo se om du mangler masse drivere. Endret 1. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Storhund Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Vel jeg ar sett på linken men fant ingenting til Asus A8N-e der. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 http://www.google.no/search?q=A8N-e+driver...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå