ivembergman Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hei hei >D jeg har en del thailandske bath til overs etter at jeg og dama var der for en tid tilbake.. lurer p[ om noen veit om jeg kan veksle di i norge. altsaa fra bath til kroner.. paa forhaand takk.. (teit keyboard) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 antar man får vekslet de... penger er jo penger... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikke noe problem, men kursen er nok ikke allverdens... De fleste større banker burde kunne klare dette. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kursen er jo 18,72 så hvis du har noen tusen baht så kan du kanskje få noen hundrelapper. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Kursen er jo 18,72 så hvis du har noen tusen baht så kan du kanskje få noen hundrelapper. 7406340[/snapback] Ja får du den kursen, så bør du veksle i vei. En mer riktig kurs ligger nok rundt 14,70. Over 18 er nok noe optimistisk... Endret 2. desember 2006 av GEman Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg henta den kursen ut av kalkulatoren til DNB jeg da, men greit nok. Jeg regnet også fra Baht til Nok. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er veldig stor forskjell i kursen på kjøp og salg av valuta. Kursen din stemmer bedre overens hvis han skulle kjøpt valuta, men her skal han selge. På valuta som er noe mer eksotisk, vil kursen på salg og kjøp vareiere stort. Det er også forkjell på om man overfører penger, eller kjøper/selger kontant. Overførsler får man mye bedre kurs, for da slipper banken å gi deg valutaen kontant. Da trenger de kun å overføre pengene elektronisk. Edit: Gikk inn på DnB sine sider nå, og kursen de gir er 15.82 ved kjøp. Kursen du oppgir på 18,72 er ved salg (at banken selger til deg). Dette er faktisk ikke den værste kursen jeg har sett... Endret 3. desember 2006 av GEman Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Når jeg var i Thailand fikk jeg omtrent 5 Bath for en krone (tror det var 5,2 Bath). Det kan vel ikke ha forandret seg så mye på et par år, så jeg tror det lock-aze stemmer ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå