Gå til innhold

Reklamasjon enda en gang?


Anbefalte innlegg

La meg ta det fra begynnelsen:

 

For rundt 8måneder siden kjøpte jeg meg en Creative Zen Sleek fra komplett.no! Hadde denne et par måneder helt til displayet sluttet å fungere ordentlig. Tiden gikk og jeg fikk ikke somlet meg til å sende den inn til reperasjon. Nå gjorde jeg dette for rundt 2uker siden, etter en uke fikk jeg en ny mp3spiller tilbake (Creative Zen Sleek Photo). Nå har det seg slik at jeg i dag såg at nederste del av spilleren, der plasten som ligger rundt manøvreringsknappene er løs (viser til bilde) . Dette syns jeg er ganske dårlig, da et nytt produkt ikke skal løsne i liminga etter bare en eller to dager.

 

så jeg lurte på om det er noen her inne som også har hatt samme "problem" , og om det eventuelt kan gjøres noe med. Kunne godt tenkt meg en ipod som erstatning. De virker mye mer holdbare...

 

Bildet er under (ikke mit tbilde, bare illustrasjonsbilde av en Zen Sleek, men de er helt like borsett fra

 

creative_problem.jpg

 

 

 

All hjelp blir mottatt med et stort smil :D

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er det bare og sende inn. Sånn skal den ikke være.

7401301[/snapback]

 

 

Har sendt mail til komplett nå og forklart situasjonen.. Håper egentlig på en Ipod. Brodern kjøpte seg nylig en slik og de virker mye mer robuste (anyone?)

 

Wish me luck :) Oppdaterer når jeg får svar fra komplett

Lenke til kommentar

Jeg vill ikke anbefale en Ipod, men dette kan man diskutere.

Men det er mange bedre kjøp du kan gjøre når det gjelder mp3 spillere. Hvis du ikke må ha Ipod designe da.

 

Edit:

Eg antar du får ein Creative-spelar, har dei ikkje same spelaren på Komplett får du vel ein tilsvarande.

7401375[/snapback]

Sant dette. Du kan jo få pengene igjen og kjøpe deg en Ipod...

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Tror du har rett på pengene tilbake eller annet produk når du har reklamert tre ganger. Var en kompis som sa det til meg, så ikke stol 100% på det.

7442787[/snapback]

 

Dette er feil. Du har rett på nytt produkt eller pengene tilbake om du har prøvd å utbedre samme feilen tre ganger. Dvs, tredje gangen samme feilen skjer kan du få byttet eller få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Tror du har rett på pengene tilbake eller annet produk når du har reklamert tre ganger. Var en kompis som sa det til meg, så ikke stol 100% på det.

7442787[/snapback]

 

Dette er feil. Du har rett på nytt produkt eller pengene tilbake om du har prøvd å utbedre samme feilen tre ganger. Dvs, tredje gangen samme feilen skjer kan du få byttet eller få pengene tilbake.

7443378[/snapback]

Ok. Fint å få det oppklart, men jeg var hvertfall inne på noe ...

 

Var jo noe med tre:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...