Werable Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk en melding fra nr. 2223 der det står: "Ny telefon? Svar på SMS-en. Skriv NOKIA_den nye telefonens serienummer (du ser det ved å taste *#06#) Ferdig! Du får en digital gave som takk! Club Nokia" Noen andre som har fått denne meldingen? Synes det virker litt merkelig... 1. Når jeg får melding fra Club Nokia bruker det å stå "Club Nokia" i avsenderfeltet og ikke "2223" 2. Hva skal de med serienummeret til MIN mobil?! 3. Spør de om jeg vil ha ny telefon eller om jeg har ny telefon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 vel. tror ikke det er noe lureri. skal vel litt til for å registrere et 4sifra telefonnummer også. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) EDIT: Sjekket på hjemmesiden til Club Nokia og her står det :Club Nokia sender ut SMS Akkurat nå sender Club Nokia ut SMS (via telefonnr. 2223) og ber deg oppdatere telefonopplysningene. Vi sender selvfølgelig bare til de som selv har valgt å motta SMS fra oss. Så det ser ut som det er fra Club Nokia i hvert fall. Synes det var rart at de spør om IMEI nr på en slik sms. Endret 1. desember 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 "Ny telefon? Svar på SMS-en. Skriv NOKIA_den nye telefonens serienummer (du ser det ved å taste *#06#) Ferdig! Du får en digital gave som takk! Club Nokia"For en lite gjennomtenkt melding, aldri i verden om jeg hadde svart uten å med sikkerhet vite at den faktisk var fra Club Nokia. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fort dere svare på meldingen. Du får en utrolig flott (digital!?!) premie du kan kose deg med lenge... Eventuellt gå til http://www.nokia.no/campaign/update/ hvis du ikke gidder å svare på meldingen... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fort dere svare på meldingen. Du får en utrolig flott (digital!?!) premie du kan kose deg med lenge... Haha, det er jo sikkert bare snakk om et tema eller en ringetone. :!: Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, det er jo sikkert bare snakk om et tema eller en ringetone. :!: 7401361[/snapback] eh... NeiNei... Det er faktisk et par fantastiske bakgrunnsbilder du kan kose deg med på telefonen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå