Ladsi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei Jeg har akkurat kjøpt denne prosessoren. AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/vifte Komplett Vifta som følger med bråker noe helt forferdelig. Så den må jeg bytte ut. Noen forslag? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vifta eller hele kjøleren? om det er vifta så kan du bare dimme den. Lenke til kommentar
Ladsi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Vifta eller hele kjøleren? om det er vifta så kan du bare dimme den. 7417176[/snapback] Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 du kan sette på en Fan Mate. funker fett den, eller om du har flere vifter sp kan du sette inn viftestyring. Lenke til kommentar
Ladsi Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 du kan sette på en Fan Mate. funker fett den, eller om du har flere vifter sp kan du sette inn viftestyring. 7432648[/snapback] Hvordan funker den? Reduserer man hastigheten på vifta? Jeg har en AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939. Hvor varm kan den bli uten noe går i stykker? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 den redusere spenninga som går til vifta, og med mindre spenning så sviver den senere, og når den sviver senere så bråker den mindre, og om det blit for varmt så slåt prosessoren seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå