Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Neget kreativ overskrift. Bare lurte på hva som er best å ta en urinprøve i? Har ikke sånne små fotobokser/hylser her, så.. alle gode svar mottas med takk. Men gjerne fort Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Man får vel med seg dette fra legen? Ellers brukes jo ofte helt standard plastkopp på legekontorer, så bruk en sånn og ha plastfolie over og rundt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, problemet er bare at jeg skulle komme ned med en urinprøve. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Tupperware av noe slag? Vask godt etterpå! Edit: Brusflaske! En godt skyldt brus/vann-flaske er selvsagt tingen! Endret 1. desember 2006 av toth Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sil? du kan vel bruke en vanlig plastkopp? eller et glass for den del.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Det ble et honningglass Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor mye skal man fylle opp? Har en tendens til å fylle hele koppen når jeg blir bedt om urinprøver, fordi ingen har fortalt meg hvor mye de trenger... :S Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Legene trenger kun en dråpe urin... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Feil, det kommer an på hva det er til. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Feil, det kommer an på hva det er til. 7400001[/snapback] Et lite honningglass er sikkert fint. Eller hvilken som helst glassbeholder med skrulokk paa 100-300 ml. Blir kansje litt overkill aa komme med ett syltetöyglass paa 1 liter !! Hmmm.. kanskje en fordel aa koke glasset, eller ihvertfall rengjöre det veldig godt, ellers kan du jo faa for höye sukkerverdier i urinen (Hvis du bruker honningglasset altsaa) Brukte selv tidligere fluortablettglass til dette, men det er noen aar siden jeg sist leverte inn urinpröve. ps: Ja , jeg vet selvsagt at fruktose ikke er det samme som glucose! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du får vel kjøpt dette på apoteket vil jeg tro? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, men som sagt, jeg rakk ikke innom apoteket for jeg skulle dit. Honningglasset funket fint, og jeg har fått piller Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kompis av meg presterte faktisk å møte opp med en 1.5 liters flaske med urin da vi skulle til helsesøsteren på barneskolen Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kompis av meg presterte faktisk å møte opp med en 1.5 liters flaske med urin da vi skulle til helsesøsteren på barneskolen 7402019[/snapback] Konge, han samlet altså opp 2-3 "tømminger" =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå