s13 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er nok ikke linja di som er begrensningen, heller backbone nettet til sentralen. Årsaken til at du får høyere hastighet på jobben, er at de har linjer med høyere prioritering. Nytter heller ikke å låne brukernavn/pass fra folk med andre linjer, da man fysisk må bytte dslam posisjoner på sentralen. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Er nok ikke linja di som er begrensningen, heller backbone nettet til sentralen. 7423519[/snapback] Og hva kan T-N gjøre med det.. evt om det går å fyr opp litt mere, eller er det slikt di ikke gidder det kanskje. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke noe de prioriterer for å si det sånn. De oppgraderer fortløpende, i sitt eget tempo, uavhengig av klager fra private kunder. I sine leveransevilkår for 4mb, kan de gå ned til 3mb uten at kunden har noen klagerett. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Du skal ha nettohastighet av 4.864 som burde ligge i overkant av 4Mbit.Jeg ville prøvd med et annet modem for å se om feilen lå der. Edit en linje på 1,1Km burde ikke ha problemer med hverken 4 eller 6Mbit og du ser jo at modemet syncer opp bra. 7421304[/snapback] Evt om jeg øker til 6mbit, hva tror dere jeg kan forvente av den, i forhold til det dere vet om linja og 4000/400 abonementet jeg har idag? netto up/down mm.. såg den men tenkte å lage screenshots av tpTest og div speedometer samt tekst i egen mail og sende... 7422773[/snapback] Du kan jo evt legge de ut på nettet og lage linker. 7423033[/snapback] og hvor er fint sted å laste opp evt små screenshot bilder av tpTest og av div speedometer, som jeg kan linke de ? Endret 5. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå