Tor Anders Berven Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Under sammenlikning av disse prossesorene: Intel Pentium D 960 og Intel Core 2 Duo E6700 ser jeg at Det er FSB som er 266mhz raskere på duo'n, og den har støtte for SSE4, mens 960 har 1ghz høyere klokkefrekvens. Hva er egentlig forskjellen ellers? Siden det er så stor prisforskjell og jeg antar at DUO'n er mye bedre. Og hva gjør at enkeltkjerne Extreeme Edition er så sykt dyr enda? Endret 1. desember 2006 av Totte- Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 C2D har en helt annen teknologi, er helt verdiløst å sammenlignen mhz på de....helt ny arkitektur. D 960 koster nok mye ennå fordi de var dyre å produsere... Sånn gjelder det meste av hardware faktisk.. bare se på 6800 serien til nvidia, koster ennå relativt mye på "demosalg" osv.. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, E6700 er betydelig raskere enn D960. Linker til en oversikt som lar deg sammenligne ytelse på forskjellige prosessorer. Oversikten finner du her. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, E6700 er betydelig raskere enn D960. Linker til en oversikt som lar deg sammenligne ytelse på forskjellige prosessorer. Oversikten finner du her. 7398831[/snapback] Flott liste. Takk for tipset! Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvis du hadde sett litt i forumet, så ville du ha funnet denne posten som jeg lagte for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå