toth Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har fundert litt på dette med venner; Når man nettopp har vært på do, og "tømt ryggen" godt og vel, hender det at tarmen føles helt "tom" på en måte, og trekker seg sammen, noe som gir smerter ca i høyde med korsryggen. Smerten er ganske kraftig, og varer gjerne 5, 10, 20min. Dette er vanlig, og har du hatt det vet du hva jeg snakker om. Jeg tror ikke dette er noe farlig i det hele tatt, da "alle" har merket det, men jeg har blitt nysgjerrig på hva det kommer av! Noen som vet..? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har fundert litt på dette med venner;Når man nettopp har vært på do, og "tømt ryggen" godt og vel, hender det at tarmen føles helt "tom" på en måte, og trekker seg sammen, noe som gir smerter ca i høyde med korsryggen. Smerten er ganske kraftig, og varer gjerne 5, 10, 20min. Dette er vanlig, og har du hatt det vet du hva jeg snakker om. Jeg tror ikke dette er noe farlig i det hele tatt, da "alle" har merket det, men jeg har blitt nysgjerrig på hva det kommer av! Noen som vet..? 7398723[/snapback] Jeg har aldri hatt noe lignende... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Dette er vanlig, og har du hatt det vet du hva jeg snakker om. Jeg tror ikke dette er noe farlig i det hele tatt, da "alle" har merket det, men jeg har blitt nysgjerrig på hva det kommer av!Noen som vet..? 7398723[/snapback] For å være ærlig så har jeg aldri lagt merke til - eller hørt om - dette. Kanskje du burde gå på do oftere enn en gang i uka? Endret 2. desember 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, faktisk da dette kom opp, vi var 5 personer der. Vi 4 som gikk på do daglig hadde alle opplevd dette, mens hun siste som gikk en gang i uka, ikke hadde opplevd det.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, faktisk da dette kom opp, vi var 5 personer der. Vi 4 som gikk på do daglig hadde alle opplevd dette, mens hun siste som gikk en gang i uka, ikke hadde opplevd det.. 7407634[/snapback] Nærmeste jeg kommer er når jeg er syyyykt tissetrengt. Da gjør det horeondt i siden på ryggen, på høyde med korsryggen Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, de andre jeg snakket med hadde opplevd liknende ved urinering etter å ha holdt seg veldig lenge, da kunne de oppleve smerter i nederste del av mageregionen, over lysken. Dette har jeg imidlertid ikke opplevd selv.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette har jeg bare opplevd da jeg holdt ca 20-40 promper ( store, skikelig illeluktene promper, ikke vanlige thought ) inne hos en kamerat.. Gjorde drastisk vondt... Kom hjem, satt meg på ringen, og fyfaen for en svær promp ! Det var DRIT digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå