Skagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ITavisen var interessant i 2001/2002 da jeg gikk i førsteklassen på vidregående. Men så vet jeg ikke hva som skjedde med de. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eg har aldri lese noko særleg på IT-Avisen, mykje greiare å lese her på forumet. Dessutan er utseendet horribelt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 når det gjelder redaksjonelt inhold ser jeg på itavisen.no som en like seriøs aktør som VG er i papiravisens sfære... når det gjelder designet ders så synes jeg det i likhet med mange andr eher er grusomt. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eneste jeg bruker itavisen til er å lese nyheter på pspen om morran. Da leser jeg wap siden. Websiden deres er ikke så mye å skryte av.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://wap.itavisen.no Ikke ille, ikke ille! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå