Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Edit. Så skal de hvisst endre layout. Men formatet til ITavisen er dødsdømt uansett. Maken til støyete og reklame-insfisert nettsted skal du lete lenge etter. Skal du lese noe av det uinteressante de skriver om der er det bare å slå av Java, javascript, programtillegg, flash og bilder.... AAARRRGGGHHH! Aaaah....mye bedre. Endret 3. desember 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Evt kan du prøve Firefox med AdBlock så ser det ganske OK ut. Ikke at de skrive noe nyttig da. Er stort sett samme som står på engelske sider. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dårlig med nyheter på itavisen ja.. dog de er flinke til å ta opp gamle ting som folk har lest andre plasser for flere uker siden.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Stemmer det. Det er bare lettvekts-journalistikk på den siden. Data-myknytt om du vil. Det nettstedet er et tilbakelagt stadium. Skulle likt å sett om antll besøk på den siden er gått ned etter omleggingen.... Lenke til kommentar
starks Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 IT-avisen har fått skrekkelig dårlig tilbakemelding på dette designet, og vil skifte over jul De har i skrivende stund en tjeneste dem kaller "Pimp my IT-avisen" der brukere kan sende inn forslag på layout. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 IT-avisen har fått skrekkelig dårlig tilbakemelding på dette designet, og vil skifte over jul De har i skrivende stund en tjeneste dem kaller "Pimp my IT-avisen" der brukere kan sende inn forslag på layout. 7398653[/snapback] Da skal jeg sende inn det nedreste bildet. Det er det eneste som duger. Den gjengen som har ansvar for det stedet har dritte så på draget. Design floppet bør være en pekefinger til alle andre nettsteder og. Ikke DREP din egen side med reklame. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Faktisk kan IT-avisen gjøre hva de vil med layouten. Den nettavisen kan bare brenne for min del. Det er ikke verre med den saken enn å klikke seg over til digi.no, så kan en lese en IT avis som den burde være. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Reklameinfisert er ordet. Det, og Appleinfisert. Hvorfor skifter de ikke bare navn til iPodavisen når de først holder på? Har fremdeles tilgode et besøk på ITavisen uten å se trehundreogfemogførti artikler om iPod. Javel, folk liker iPod, iPod er populært, men det KAN bli litt mye. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Eller endre navnet til Myknytt om Elektronisk Underholdning. For på IT avisen slik den fremstår i dag finnes ikke snev av hardcore IT nyheter. Ei heller en skikkelig dyptgående How-To eller en opplysende artikkel om hva som rører seg i bransjen. Lenke til kommentar
starks Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men dem holder stand, og det viser jo at det faktisk er et visst marked for det dem driver med. og det er, som dere sier, ikke hardcore IT nyheter. brukerundersøkelser har vist at dem har et ungt publikum, og det gjenspeiles nok i stoffet dem serverer.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes det de skriver om er mye mer interresant, dog jeg besøker dem aldri p.g.a de stort sett kopierer og limer inn det skikkelige aviser skriver og sidedesignen. Jeg erfarer Hardware.no som noen som gir litt for mye informason om hardware, "x0mg det er rykter om et nytt brikkesett som gjør systemet 0.2% raskere!". Gud, jeg savner Programmer.no Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 IT-avisen har fått skrekkelig dårlig tilbakemelding på dette designet, og vil skifte over jul De har i skrivende stund en tjeneste dem kaller "Pimp my IT-avisen" der brukere kan sende inn forslag på layout. 7398653[/snapback] Kanskje de rett og slett bør legge ned hele driten, siden ingen der har noe særlig kunnskap om å designe nettsider. Synes layouten var ok før, men nå er den bare stygg. Rotete, alt for mye bilder å forsiden, og et mildt sagt elendig forum. Slutta å lese på itavisen.no etter at de skifta stilen. Orker bare ikke. Nyhetene er jo stort sett bare rip-off; dårlige oversettelser fra andre utenlandske sider. Orker ikke engang bruke dette speedometeret der engang. Bruker heller den på hw.no pantera Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Si hva dere vill om siden, men podcasten er super! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lite tips. <- Klikkbar. Ikke fult så ille. Fortsatt ikke perfekt, men det funker. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bildet er med FireFox 2.0 og AdBlock. Fortsatt noe rotete, men langt bedre enn all reklamen eller masse manglende bilder, etc. Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det som forbauser meg over folks syn på ITavisen er at mange synes den er dårlig, men likevel leser den. Personlig leste jeg den helt til jeg innså hvor dårlige nyheter de hadde (for ikke å snakke om reklamen). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ikke så mye i mot ITavisen. Mye morsomt å lese der, fint når du mangler annen underholdning. Skyt i vei. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikke så mye i mot ITavisen. Mye morsomt å lese der, fint når du mangler annen underholdning. Skyt i vei. 7426538[/snapback] Jeg stiller meg foran deg! Go itavisen! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Leser ITavisen sikkert flere ganger om dagen. Gammel vane. Bør slutte. Bør stumpe røyken og.. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ehm... Hvorfor ikke bare slutte å besøke ITAvisen hvis du ikke liker siden? Uansett, jeg syns ITAvisen er helt greit, likte den gamle layouten bedre though.. Nyhetene de skriver om er til tider meget uinteressante, men det går nok. Har vært en vane helt siden jeg fikk meg ADSL å besøke siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå