Midnight_walker Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har et problem med USB-portene... Selve portene funker, men... Når jeg setter i mp3-spiller eller PSP, så kommer jeg ikke inn på selve mappa. Når jeg går inn i enhetsbehanding, så ser jeg jo at den er tilkobla... Noen som har opplevd det samme? Hva kan dette skyldes? Hilsen Simen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ingen som veit det? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ingen som veit det? 7412594[/snapback] neeei... men du kan vel gå på min datamaskin og so inn på mappa? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Såpass peil har jeg... Men nei... Det går ikke! Det er det som er problemet. Endret 3. desember 2006 av midnight_walker Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det kan vere strømproblemer(blant USB-portene), eller at du har et for gammelt operativsystem. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har XP, men det er oppgradert fra Windows 2000... Kanskje det er problemet? Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis du har installert xp så skulle det gå, men hvor gammel er denne dataen? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 5 år gammal! Men det har funka før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå