Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg har begynt å få røde prikker på føttene. Jeg tror det er fotsåpp. Bør jeg vaske føttene med såpe? Hva bør jeg gjøre? mvh Anders Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du kan f. eks. ta en titt på hva lommelegen.no har å si om fotsopp. http://lommelegen.no/php/art.php?id=322181 Er noen «Spørsmål og svar»-artikler også hvis du søker på «fotsopp». Hvor relevante disse er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg har begynt å få røde prikker på føttene. Jeg tror det er fotsåpp. Bør jeg vaske føttene med såpe? Hva bør jeg gjøre? mvh Anders 7398224[/snapback] Er prikkene overalt? Eller lokalisert feks mellom taerne? (sry har ikke norsk tastatur her!) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikke den fjerneste anelse på hva røde prikker på føttene kan være, en kompis av meg har røde prikker over hele kroppen da, og det var allergi. BTW, fotsopp ikke såpp Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror at hvis de røde prikkene dine ikke er mellom tærne (fotsopp som oftest mellom 5(lilletåa) og 4 tå) og hvis huden ikke ser gråhvit og har ett belegg, Ja! da er det ikke fotsopp. MEN det er selvfølgelig mange varianter fra denne regelen. Klør huden og/eller sprekker den opp på de utsatte stedene? Knut Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 kjøpte meg en krem for mange år siden , den tok vekk vortene både på tåa å fingrene. Smurte meg inn hver eneste dag, å tilsutt var det borte Husker ikke navnet på den desverre Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Cannesten kjøpes på Apoteket reseptfritt, og smører på benen. Følg anvisningen på pakka. Og ja det brukes også mot sopp i skrittet! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kjøpte et plaster når jeg hadde det engang tilbake i tiden. 1) Filte ned soppen til det blødde bra mye. 2) Skylte foten med vann 3) Klistret på plaster Voila tok et få dager så var'n ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå