Gå til innhold

Synes dere virkelig Wii er så billig?


[c]hassum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg så i expert katalogen at de solgte wii for 2499 med wii sport og da kommer sikkert elkjøp til å selge den litt biligere enn det. Det må vel være mulig å kjøpe wii uten wii sport til under 2000 på expert. siden de selger spilla til 599 der.

7400757[/snapback]

-__-

 

Elkjøp selger den for 1995,-. Spill 449,-.

 

Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette nå. :)

Lenke til kommentar

Wii er ikke så jævla billig, synes jeg.

Men, jeg må medgi at jeg bryr meg ikke nevneverdig. Hvorfor? Fordi jeg tror at det er verdt det... All den herlige underholdningen... Jeg gleder meg.

 

Jeg foretrekker Nintendo-esque spill, framfor spill som f.eks. Dragon Hunter foretrekker, tror jeg. :cool:

 

Jeg skjønner også at folk som foretrekker underholdning som Gears of War, etc, ikke er interessert i Wii. :)

 

Smak og behag. :thumbup:

 

Dessuten er jeg jo filthy rich og kan kjøpe hva jeg vil! (særlig)

Endret av Carnatus
Lenke til kommentar

Eg er egentlig glad for at eg like barsk gladvold osm i GeOW, men kan samtidig lene meg ned å spille noen herlige timer med Zelda og slappe av. :) Og derfor sitter eg med ein 360 no, så komme Wii ramlende inn dørene neste uke.

 

Smak på siste del av stningen der:

 

"...så komme wii ramlende inn dørene neste uke."

 

Fy flate folkens, det er snart lansering :D

Lenke til kommentar
Synes ikke Wii er billig. Man kan få en Xbox 360 som yter mer, og som ikke minst har mer utstyr, for samme pris.

7401213[/snapback]

 

Det lurer jeg også på...?

 

Kanskje den har mer utstyr, men wii har sine ting som intresserer mer for wii gruppa som ikke xbox har=) Så det er et fett egentlig.. For meg og fler er xbox verdt 0kr, for deg o andre er wii verdt 0kr.

Lenke til kommentar
Man kan få en Xbox 360 som yter mer, og som ikke minst har mer utstyr, for samme pris.

 

Hvor kan jeg få Xbox 360 Premium for 1995,-?

7401676[/snapback]

 

Visse personer her inne må man alltid ta med en klype salt :) Det eneste ønskelige for mange her, er å skape krig. Hva dere enn gjør, så nytter det svært sjelden å svare slike utsagn. BTW blir vel den veiledene prisen til Wii nærmere 2500 kr?

Lenke til kommentar
Synes ikke Wii er billig. Man kan få en Xbox 360 som yter mer, og som ikke minst har mer utstyr, for samme pris.

7401213[/snapback]

Hvem bryr seg om det når det er Wii man vil ha? Så enkelt er det. Man kan slå til med å kjøpe begge også. ;D

 

En ganske vesentlig ting med Wii er at den har innebygd WiFi, skal man spille trådløst online med Xbox 360 må man kjøpe adapteren til 700,-. Xbox 360 Core har ikke en gang trådløs håndkontroll, eller harddisk eller medfølgende minnekort. Så man må ut med 200-300,- til for å kunne lagre.

Endret av Aylars
Lenke til kommentar

Heilt grei pris for ein konsoll. Det vil heilt sikkert kome mange gode spel etterkvart, så då blir prisen rettferdiggjort. At den har "gammal hardware" bryr eg meg ikkje om. Eg vil bare ha gode spel. Ekstrautstyr kunne gjerne vore litt billigare, men eg overlever vel.

Lenke til kommentar
Man kan få en Xbox 360 som yter mer, og som ikke minst har mer utstyr, for samme pris.

 

Hvor kan jeg få Xbox 360 Premium for 1995,-?

7401676[/snapback]

 

Jeg kjøpte en 360 Premium til broren min for 1995.- på ICA for en stund tilbake, det var kampanjepris det også ja.

Lenke til kommentar
Man kan få en Xbox 360 som yter mer, og som ikke minst har mer utstyr, for samme pris.

 

Hvor kan jeg få Xbox 360 Premium for 1995,-?

7401676[/snapback]

 

Veil. pris for Wii er 2500 kr, veil. pris for 360 Premium er ca. 2800 kr. Har sett 360 Core til 1400 kr ...

 

Både 360 og PS3 selges med tap – det gjør ikke Wii.

7402909[/snapback]

Veildende pris for Xbox 360 Premium er ikke 2799,- som Elkjøp selger den for.

Lenke til kommentar
Jeg har for lenge siden forklart hvorfor jeg mener Wii er overpriset, det er bare å lese mine gamle poster.

7400529[/snapback]

Når en da tenker på at Nintedo tjener på hver eneste maskin imotsetning til sine konkurrenter, så vil jeg også si meg enig i at den er KRAFTIG overpriset. Ihvertfall om en også tenker på hva en har inni. Og igjen alt ekstra en trenger..

 

Så btw gameplay for FarCry:vengance, og modellene og animasjonene er jo 85% like med de som var i Goldeneye til N64.. IKKE imponert. Og gameplay messig så det ikke så uber ut heller.

Lenke til kommentar

Uansett. De som synes den er litt for dyr, burde kanskje vente et halvt års tid? Den er trolig litt billigere da, det er mer spill og mer utstyr til den. Det gjør ingenting for meg, for da blir det ferre i køa natt til 8. des. :cool:

Selv vet jeg ikke hva som er dyrt eller ikke. Gir heller 2000 for en wii, enn 7000 for en mobil liksom.. (Sorry at jeg dro inn no uinteressant)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...