thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/39...meplay-Trailer/ Hva syns dere ? jeg syns det ser veldig fett ut, men er litt skeptisk til RTS på konsoll. samtidig har jeg ikke noe pc å spille det på da. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eg gledar meg som berre juling! Spelet ser heilt fantastisk ut! Einaste eg anka på er at det skal ha FPS problem, slik som BFME hadde på 360. You fuck this up EA, I will hunt you down and kill you. Forøvrig, for å spele dette på 360, kan du jo bruke denne; http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...26052500095.jpg Kopla ei mus til 360en - då er det jo ingen sak å spele RTS! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er ihvertfall BFME-gjengen som står bak dette spillet også. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jau, derfor eg ankar litt BTK. BFME var slurv, rett og slett. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har ventet på dette Noen som har peiling på om det er et Red Alert spill i utvikling? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Syns det så jævlig fett ut, bra grafikk og fete effekter. Men det så ut til at frameraten droppa litt enkelte ganger. Spesielt når det var mye flammer på skjermen. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hater mac og dens kompatibilitet med windows media player Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Syns det så jævlig fett ut, bra grafikk og fete effekter. Men det så ut til at frameraten droppa litt enkelte ganger. Spesielt når det var mye flammer på skjermen. 7398786[/snapback] husk at det er alpha eller beta utgave da. kommer vel i '07 en gang, så de kommer nok til å fikse det. Rage Hunter: Legg inn Flip4Mac så kan du se wmv filmer. Endret 1. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå