ebbe77 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Noen som har greid å bruke Opera Mini og Skandiabanken? Lastet ned sertifikat, men får stopp hver gang. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Noen som har greid å bruke Opera Mini og Skandiabanken? Lastet ned sertifikat, men får stopp hver gang. 7467017[/snapback] Funker hos meg. Husk at du må gå inn på pda.skandiabanken.no og ikke www først. Fr sms med engangspassord og så er det bare å logge seg inn å betale regninger etc Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg vet at de hadde noen småproblemer med dette, les her, men dette skal være fikset nå. 7466927[/snapback] Aha, så feedsene blir ikke lagret på mobilen, men på Opera sin server? Da satser jeg på at de har fikset server problemene og prøver igjen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Aha, så feedsene blir ikke lagret på mobilen, men på Opera sin server? Da satser jeg på at de har fikset server problemene og prøver igjen 7468200[/snapback] Det stemmer nok det Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 OM er genialt til opplysningen. Blir i hvertfal billigere en opplysningstjenester på SMS... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har bare brukt det til å sjekke hotmail e-post Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 OM er genialt, bruker det alt for mykje begynner å gå hardt ut over stipendet mitt selv om eg har fjerna bilder... Er så digg å sitte i tysk timer å bestille datautstyr Nokon som får til å legge inn bestillinger på www.komplett.no med OM3 ? Netshop funker fint, men sliter litt med komplett. Nokon som har hatt problemer med diskusjon.no med OM3 foresten funker som oftest, men av og til ser det ut til at cookies bugger, noko som gjer at den logger ut, med ein gong du har logga inn og skal skifte side... Funka alltid i OM2 vurderer å gå tilbake, syntes OM3 er litt treigere og menysystemet er ørlittegran dårligere Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikke hatt problemer med diskusjon.no enda. For min del er OM3 raskere enn 2.ern. Eneste jeg opplevde var at RSS feedene mine forsvant en dag og kom tilbake neste dag. Bruker også RSS feedene mer og mer. Mye lettere og gå inn på VG RSS abb, enn å gå inn på forsiden til VG og lese seg nedover. Har også tatt i bruk Wikipedia i det siste. Genialt hvis du sitter og diskuterer noe med andre og de er sikre på at de har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå