Gå til innhold

Hva bruker DU Opera Mini til?

Xpi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nettbank [...] kan jeg ikke bruke Opera Mini til.
Hvorfor ikke? Opera Mini 3.0 støtter sikker browsing. :)

7408745[/snapback]

Jeg ville ha brukt Opera Mini, men mobilbanktjenesten min bank tilbyr, fungerer bare gjennom WAP, ikke internett. Jeg kan bruke internett også, men da må jeg alltid bære rundt på sikkerhetskodene for å kunne logge på - og det skjønner jo alle at er veldig dumt.

Lenke til kommentar
Jeg ville ha brukt Opera Mini, men mobilbanktjenesten min bank tilbyr, fungerer bare gjennom WAP, ikke internett.
Akkurat som desktopversjonen støtter også Opera Mini WAP-sider.

Feks siden til banken min, WAP-siden til Trafikanten (er det bare jeg som opplever at denne siden bugger?!) eller andre WAP-sider.

Det eneste du trenger å gjøre er å skrive wap. hvor det står www., helt enkelt. :)

Lenke til kommentar

OM viser sidene helt annerledes enn nokia sin. Nokia sin nettleser viser sidene slik som på en PC, men på OM ser det nesten ut som WAP sider, selv om det er html. Kodingen blir helt rar på en måte, og alt blir plassert under hverandre.

Skal det være sånn, eller er det en innstilling i OM?

Lenke til kommentar
Akkurat som desktopversjonen støtter også Opera Mini WAP-sider.

Feks siden til banken min, WAP-siden til Trafikanten (er det bare jeg som opplever at denne siden bugger?!) eller andre WAP-sider.

Det eneste du trenger å gjøre er å skrive wap. hvor det står www., helt enkelt. :)

7409585[/snapback]

Fullstendig klar over dette med www./wap. og har tidligere prøvd nettbanken gjennom Opera Mini. Flaks for meg at jeg prøvde igjen nå, for denne gangen var det ingen problemer med å logge på ;) Tidligere har jeg fått feilmelding etter å ha skrevet brukernavn og passord...

Da kan jeg legge til et nytt punkt under hva jeg bruker Opera Mini til: Jeg sjekker også nettbanken min.

Lenke til kommentar
OM viser sidene helt annerledes enn nokia sin. Nokia sin nettleser viser sidene slik som på en PC, men på OM ser det nesten ut som WAP sider, selv om det er html. Kodingen blir helt rar på en måte, og alt blir plassert under hverandre.

Skal det være sånn, eller er det en innstilling i OM?

7410074[/snapback]

Det er slik det skal være i OM. Måten Nokias nettleser viser sider på er jo helt håpløst. De har visst ikke skjønt at mobiltelefoner ikke er PCer, så da nytter det ikke å tvinge brukeren til å virre rundt på en side som om han tittet gjennom et nøkkelhull.

Nokia har en del ting å lære fra Opera ang. dette med å takle vanlige nettsteder på mobiler...

Lenke til kommentar
hmm, noen som får skandiabanken til å fungere med om3? jeg prøvde meg nå med wap.skandiabanken.no , og det gikk ihvertfall ikke...

skal teste med vanlig http nå og se hva som skjer.

7419443[/snapback]

Er det bare jeg som har hatt problemer med at RSS feeds som jeg hadde lagt til forsvant helt, og de originale fra Opera ble gjenopprettet?

Liker OM jeg, men når jeg surfer på websider med WLAN er Nokia sin uten tvil raskere til å åpne sidene...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har hatt problemer med at RSS feeds som jeg hadde lagt til forsvant helt, og de originale fra Opera ble gjenopprettet?
Dette samme skjedde med meg i dag, ikke veldig gøy når du har fjernet alle utenom Opera Watch og lagt til ni-ti egne. :blink:

7435217[/snapback]

Ahh!! Det skjedde igjen !! Fjernet de opprinnelige feedsene og la tuil 5-6 av mine egne. Lukket browserern og startet den igjen. Da var alt vekk og de orginale var der igjen. Enten er det noe jeg gjør gale ellers er dette rett og slett møkka. (Kanskje ikke rart den er gratis?)

Lenke til kommentar

Ahh!! Det skjedde igjen !! Fjernet de opprinnelige feedsene og la tuil 5-6 av mine egne. Lukket browserern og startet den igjen. Da var alt vekk og de orginale var der igjen. Enten er det noe jeg gjør gale ellers er dette rett og slett møkka. (Kanskje ikke rart den er gratis?)

7463900[/snapback]

Jeg vet at de hadde noen småproblemer med dette, les her, men dette skal være fikset nå. Jeg opplever ikke å miste RSS med OM3 på K750i . Prøv å reinstallere en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...