Gå til innhold

TvNorge:Folk som tenner på folk uten bein &armer

ostov

Anbefalte innlegg

heisann!

Hva er navnet på denne dokumentaren? En dokumentar om folk som tenner på folk som amputert bein og andre kroppsdeler. (no homo eller kødd)

Edit. Fant ut av det. Tent på Amputasjon heter det

Endret av ostov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå måtte jeg le litt for meg selv her jeg sitter. Først så trodde jeg det var snakk om en dokumentar der folk faktisk tenner på folk som har amputert diverse dikkedarier(altså, med fyrstikk og bensin) og tenkte at det var da en snål ting og gjøre.

Men det var det ikke likevel og det var kjempemorsomt, ha ha ha.

Lenke til kommentar
Nå måtte jeg le litt for meg selv her jeg sitter. Først så trodde jeg det var snakk om en dokumentar der folk faktisk tenner på folk som har amputert diverse dikkedarier(altså, med fyrstikk og bensin) og tenkte at det var da en  snål ting og gjøre.

Men det var det ikke likevel og det var kjempemorsomt, ha ha ha.

7398201[/snapback]

haha det trodde jeg også, ble plutselig nysgjerrig på hva slags syke mennesker som var ute og gikk

men så skjønte jeg at det var helt normale mennesker som synes folk uten bein og armer er sexy det var snakk om :ermm:

Lenke til kommentar
Det finnes folk som tenner på å ha samleie med døde personer...

Det er jo bare sykt og ekkelt...

Dette er en rar ting: Noen får bare orgasme visst de slikker et øyeeple  :!:

7400232[/snapback]

haha leste det om eoyeeplet jeg og :p paa propaganda.net en plass staar det alle filene og forklaring paa dem, masse sykt ;)

Lenke til kommentar
Denne kunne vel kanskje vært postet på sex/samliv delen av forumet :)?

7400593[/snapback]

Egentlig så leita jeg bare etter det programmet så jeg kunne laste det ned. Hvis du vil så kan du sikkert kontakte en mod å få han til å flytte posten.

Uansett. Det programmet er utrolig ekkelt. Syke folk. Uff, ser 5min omgang

Lenke til kommentar
Haha, er så mye sykt i verden at ikke noe overrasker meg lenger. Var vel en dokumentar på TVN før i år om noen "feeders" som tente på fleskberg. Av den grunn fora de opp damene sine så mye at de ikke klarte går eller vaske seg selv. Wackos...

7399786[/snapback]

De foret de også så ingen andre skulle synes dama dems var fin. Dessuten får de full kontroll på henne når hun sitter feit i stolen sin hele dagen!

Lenke til kommentar
Uansett. Det programmet er utrolig ekkelt. Syke folk. Uff, ser 5min omgang

7403011[/snapback]

Men du må se det ferdig?

7403298[/snapback]

Nja. Det er jo litt artig. Spesielle mennesker.

Feders dokumentaren er også syk, men ikke ekkel sånn som denne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...