SiR0 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Den første luken i julekalenderen vår er nå åpnet. I dag kan du vinne en splitter ny mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Lar seg vel vente litt før den virker eller? Legger inn svar, kommer til nye side hvor den ikke tar med data fra første siden.... Edit: Fete premier dere har skaffe da, det skal dere ha edit2: Der funka den gitt Endret 30. november 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er så kos når det linkes direkte til svarene i artikkelen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er så kos når det linkes direkte til svarene i artikkelen. 7397848[/snapback] fy, dette burde folk som er på amobil huske utenatt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har ikke noe imot å vinne denne mobilen gitt Kult med julekalender værtfall. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er så kos når det linkes direkte til svarene i artikkelen. 7397848[/snapback] De vil vel bare at flest mulig skal kunne sende inn svar da? Selv om de kanskje ikke tjener noe på det, i motsetning til de som står bak slike SMS-quiz-greier. Der er jo spørsmålene så latterlig enkel at alle sender inn en 5-kroners SMS, og vips. Rik! Men, jo'a, 3000 kroner når jeg selger telefonen videre er ikke dumt å ha, hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 fy, dette burde folk som er på amobil huske utenatt Pfft, jeg er på diskusjon.no, jeg. ---------------------- Hvordan skjer annonsering av vinnere, forresten? Rett etter midnatt, eller morgenen litt avhengig av hvor de ansatte befinner seg den aktuelle kvelden? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Heisann Vi annonserer vinnere hver mandag. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Flott med sånne konkuranser. Har håp om å vinne noko på ei av sidene i juletida. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Trenger absolutt ingen N73, derimot hadde den gjort seg bra som julegave. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 "Hver person kan kun delta én gang" dette betyr bare en gang hver dag eller? det er en ny konkurranse hver dag ikkesant? og forskjellige på hvert av nettsidene? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Stemmer det, megaloman. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nesten for lett dette her. Skal delta hver dag, ettersom amobil er en av de 16 sidene jeg leser hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg