Kaggen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Har funnet ut at det er vanskelig å få nattesøvnen med pcen på, så skulle kanskje hatt nye vifter.. Men først, noen som vet om viftene som følger med NZXT Nemesis Elite bråker spesielt mye? Kanskje best å investere i en viftestyring? (Tempen i pcen pleier ligge rundt 25 grader, akkurat nå 23 grader, og max er vel 27). Så KAN viftene skrues ned litt i fart, eller vil det gjøre pcen for varm? Skal ta meg en time en dag til å få vekk støvet i pcen (kommer til å følge guiden i K-komputer).. Så, noen som vet hva jeg bør gjøre/kjøpe? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvilke CPU har du? 27c på load er jo ekstremt lite, så der kan du med glede fyre viftene *langt* ned Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjøp en viftestyring du Kan anbefale en fra Zalman Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har vert bortreist, så har ikke hatt mulighet å svare før nå... Har en AMD Athlon 64 3500+.. Visst jeg da kjøper viftestyring, vil da støyen reduseres? Noen som kan slenge ut en link til viftestyring? (P.S.: Må ikke ha knapper eller noe som stikker for langt ut.. da får jeg ikke igjen døra på kabinettet..) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har vert bortreist, så har ikke hatt mulighet å svare før nå... Har en AMD Athlon 64 3500+.. Visst jeg da kjøper viftestyring, vil da støyen reduseres? Noen som kan slenge ut en link til viftestyring? (P.S.: Må ikke ha knapper eller noe som stikker for langt ut.. da får jeg ikke igjen døra på kabinettet..) 7409129[/snapback] Ja, støyen vil reduseres. -» http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303855 Har to slike selv, funker fett uten problemer Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Man trenger vel en slik for hver vifte da.. Hvor skal de monteres? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er nå mer praktisk og kjøpe en sånn en da. så slipper du alle kablene og regulatorene. Har den selv og den funker fjell Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 så lenge den ikke stikker ut slik at jeg ikke får igjen kabinettdøra er det greit.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hva slags kabinett har du da ? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 hva slags kabinett har du da ? 7410006[/snapback] NZXT Nemesis Elite.. link står i første post... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har ikke vært bortig det kabinettet, men er det god plass mellom døra og slotene? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har ikke vært bortig det kabinettet, men er det god plass mellom døra og slotene? 7410133[/snapback] Litt vanskeli å finne ut av da, men testet med å lukke igjen døra med mobilen (T630) inni.. fikk ikke den igjen.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Knappene stikker ca 1,2 cm ut. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 man kan nå kanskje spør om komplett kan teste ut å skru inn den viftestyringa i det kabinettet... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 man kan nå kanskje spør om komplett kan teste ut å skru inn den viftestyringa i det kabinettet... 7411302[/snapback] Ja det kan du jo.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 tror ikke de kommer til å gjøre det :!: Men du trenger ikke å sette vifytestyringa så langt ut, bare sette den lengere inn i brønnen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 tror ikke de kommer til å gjøre det :!: Men du trenger ikke å sette vifytestyringa så langt ut, bare sette den lengere inn i brønnen. 7417167[/snapback] Det er verdt et forsøk . Det går jo også ann og sette den lengere inn, men da blir det ikke så pent. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 som det blir pent eller ikke? han har jo en dør som sjuler det.. :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva med når han har oppe døra da ? Men jeg skjønner poenget ditt.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 hmm.. trenger i hvert fall ikke temperaturmåler i viftestyringen, det er på kabinettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå