Gå til innhold

anbefaling til 3G mobil

Kimius

Anbefalte innlegg

Hei.

ser etter en 3G mobil av typen Nokia, og har følgende behov:

-3G ( :p )

-Edge

-Bluetooth

-støtte for minnekort, etterkjøpes uavhengig av type og om minnekort følger med.

-fullverdig mp3 spiller av best mulig kvalitet, headset etterkjøpes om nødvendig, men ser helst å unngå det.

skal ha Djuice allstar/magnum abb til mobilen, og den skal brukes omtrent utelukkende som 3G modem for laptop, og som nødløsning skulle min zen micro gå tom for batteri. ringing/sms/mms brukes omtrent aldri. batteritid har lite å si, da mobilen vil lades daglig. prisklassen bør helst ligge i underkant av tusenlappen for innkjøp, men kan strekkes til 2k om nødvendig. ser helst at mobilen holder omtrent samme størrelse som 6233, men dette er ikke så viktig (har gått med n-gage i vel 2 år nå, så enhver oppgradering blir mindre). det som er viktig er at mobilen har skikkelig mp3, og at den ikke går i stykker etter kort tid (jeg nekter å ha en mobil som varer mindre enn 3 år, og bruker dem bokstavelig talt opp før jeg bytter). utseende er irrelevant, det samme gjelder planleggere og andre "nytteprogrammer". spesielt de som maser om å synkronisere med pcen hver gang de kobles til skal jeg IKKE ha. hater sånt tull.

har sett på 6233, og er fristet til å velge denne, men jeg lurer på om jeg skal oppgradere til N70. pga valg av abb, vil dette bety 1000kr for N70, så jeg er usikker på dette. men har noen et bedre forslag, så kom gjerne med dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...