Qwseyvnd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei folkens! Jeg vil erstatte motoren som ligger i Sidewinder ForceFeedback 2, fordi den begynner å reagere dårligere og svakere enn da jeg fikk den ny i 2000. Jeg fant lite info på nett... Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det skal ganske mye til for at elektromotorer blir svakere, det kan være elektronikken som er svidd. Men jeg har samme joystick, man kan justere hvor kraftig force feedbacken skal være, hvis man stiller den svakere vil joysticken være svak og treg. Har du prøvd å sjekke instillingene? Prøv å avinstaller driverne hvis du har installert dem å bruk de xp har. Hvis du bruker dem, installer dem som er på cden.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men dersom alt håp er ut for motoren, tror jeg desverre at det vil bli vanskelig å finne en erstatter sånn helt uten videre. Mye av dagens rimlige forbruker-elektronikk er rett og slett ikke laget for å vedlikeholdes/byttes deler på. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Motoren er ikke svakere, men er tregere enn helt nytt var den kraftig. Har brukt den veldig mye siden 2000-2001... Men jeg har en helt lik i reserve, men det hjelper lite når det ikke fins erstatter likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå