esandal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei, jeg kjøpte en Intel Core 2 Duo 6400 med vifte. Ser også at min Shuttle SD37P2 allerede har en ICE modul med vifte som plasseres over prosessoren. Spørsmålet er hvilken av dem er best? Har ikke planer om å overklokke. Ser at C2D-viften vil blåse "oppover", mens standardviften i shuttlen vil blåse i retning ut av sidepanelet vha av det som ser ut som en kjøleribbe. Antar at det siste kanskje er det beste. Støy er også en faktor.... Min første shuttle og montering av egen prosessor, så er litt fersk i forhold til disse problemstillingene... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er nødt til å bruke shuttle sin cpu-kjøler, da det er spesielle festehull for cpu-kjøleren i alle shuttler, som vil si at ingen andre kjølere passer (uten evt. heftig modifisering da). Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bruk Shuttle sin. Du vil nok oppnå best resultat med den uten å modifisere hele kabinettet. Dessuten fungerer kjølerne til Shuttle veldig bra (husk at en Shuttle er ikke laget for overklokking selv om du nok klarer å dra litt på). Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tja, synest nå de klokker bra jeg Men joda, shuttle sin kjøler er laget spesifikt for kabinettet, så du ville nok fått dårligere kjøling om du hadde modifisert boxed-kjøleren til å passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå