Sean M. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Oooooooh.... I wish. Kunne godt trengt ett nytt keyboard til å passe sammen med MX900 musa mi. BLuetooth er knall. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth "In 1998, Ericsson, IBM, Intel, Motorola, Nokia and Toshiba formed the consortium among themselves and adopted the code name Bluetooth for their proposed open specification." Prøv å svare rett med grunnlag i dette dere.... 7398893[/snapback] Bare søk på de 3 årstallene i den samme wikipediaartikkelen, så skal du se at det ikke er så vanskelig alikavell Lenke til kommentar
Franziz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det står jo i wikipedia artikkelen at Både ericsson, IBM og Nika var med på å starte det:S Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det står jo i wikipedia artikkelen at Både ericsson, IBM og Nika var med på å starte det:S 7399175[/snapback] I 98 gikk de sammen om å videreutvikle det ... det kan hende en av dem hadde begynt før det Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fint med slike konkuranser, flott gjort Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ikke gi så mange hint her nå da, det er det vær gang hvert år ! Som sagt jula er ikke den samme utenom HW.no sin jule kalender, men synd at jeg ikke vant noe ifjor Endret 1. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
meron Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Supert ! I år skal eg vinna Edit: Håper berre at Wikipedia ikkje tek prosentar... Endret 1. desember 2006 av meron Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Supert ! I år skal eg vinna Edit: Håper berre at Wikipedia ikkje tek prosentar... 7399997[/snapback] Det skal jeg og HW: jeg trenger et nytt tastatur altså Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dei som vinner kor raskt får dei premien sendt til seg? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hvordan kontakter dere vinnerne? vha mail? hvor lang tid tar d? krysser tær fingre tunge og tenner Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sist jeg vant i en konkurranse som en side i nettverket arrangerte, fikk jeg en hyggelig e-mail med spørsmål om postadresse og sånt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 svar sendt må huske og se hver dag da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Små skriveleifs er tillatt, vennligst hold dere til topicen.. Noen poster fjernet. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kansje litt dumt spørsmål "1) Hver person kan kun delta én gang." betyr det en gang per dag eller en gang iløpet av hele julekalenderen?? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kansje litt dumt spørsmål "1) Hver person kan kun delta én gang." betyr det en gang per dag eller en gang iløpet av hele julekalenderen?? 7401391[/snapback] en gang per dag Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kansje litt dumt spørsmål "1) Hver person kan kun delta én gang." betyr det en gang per dag eller en gang iløpet av hele julekalenderen?? 7401391[/snapback] Tidligere har det vært per dag, regner med den regelen fortsatt gjelder. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Denne var jo relativt lett Håper på å vinne noe. Ønsker meg faktisk nytt tastatur til jul Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg veit ikke om jeg kan delta på komplett sin siden jeg jobber der, men denne her på HW derimot kan jeg med god sammvittighet prøve meg frem Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Skjer med å stenge konkurransen før 23.59? Edit: kan hende klokka mi gikk litt sakte, men i så fall må det har vært på hengende håret.. posta 23.55... jaja... har ikke behov for tastatur uansett.. Endret 1. desember 2006 av BlackH Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvor/når kommer luke 2? Edit: Jeg fant, jeg fant. Endret 2. desember 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå