Theo343 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dette var nedtur på jula 2006. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I år er det min tur å vinne noe! Har aldri vunnet her før, så. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor er julekalenderen med tilbud? Hva er dette for noe møkkaerstatning? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 noen som har lyst å lage en rss feed med julekalender tilbud i år og? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hmmm, ingen julekalender på komplett, netshop eller psdata Ihvertfall ikke ennå.. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Trenger noen gode tilbud fra komplett, netshop, osv. ja.. :-) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da er besvarelse levert. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 besvarelse levert, venter i spenning men en ting, punkt 1 av reglene sier at en bare kan delta en gang. gjetter meg til at dette gjelder pr dag, men kunne vært en fordel å være mer spesifikk... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Yay julekalender, det liker vi. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 weeee Der kom noe vi alle liker (håper jeg vinner noe i år) Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Glemte å åpne sjokoladekalenderen min i dag tidlig. Takk til hardware.no som ga meg sjansen til å vinne noe:) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Som sakt: Jula blir ikke den samme uten! Får prøve å svare hver dag da! Wikipedia er din venn! Lenke til kommentar
panrules Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 da er vi igang på komplett netshop og psdata:) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 da er vi igang på komplett netshop og psdata:) 7398581[/snapback] Nice! Ble litt bekymret i morges.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vinner aldri på slike konkuranser.. har deltatt siden 2003 i forskjellige julekalendere på nett.. det eneste jeg har fått er "spammail..." Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Endelig kom julekalendere Men en ting lurer jeg på. Det står at man kan delta en gang. Er dette en gang per dag. Hva med de andre sidene. Kan jeg svare på alle sidene? En gang på hver side? Lenke til kommentar
Procli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 da er vi igang på komplett netshop og psdata:) 7398581[/snapback] Hmm... finner ikke noe på komplett Netshop derimot - der fant jeg (men de hadde jo et slående godt tilbud --> Førpris 3295,- mot dagens gode juletilbud 3295,-) Jaja - hurra for julekalendere Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som gidder å lage julekalender tråd som vi hadde fjor. Skulle gjerne gjort det selv, men har ikke tid. Kjekt hvis da tråden samlet opp alle julekalendere på nettet med link. Så langt har vi hw.no og søster sidene. PSdata og netshop som nevnt, skulle ikke forundre meg om vi får fra komplett veldig snart også. Minner om at SAS også har julekalender. I fjor havnet jeg i Kina for 3.300,- tur/retur så her kan det dukke opp noen go biter. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Moro med julekalender! Et velkomment tiltak i år også Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth "In 1998, Ericsson, IBM, Intel, Motorola, Nokia and Toshiba formed the consortium among themselves and adopted the code name Bluetooth for their proposed open specification." Prøv å svare rett med grunnlag i dette dere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå