The.Arisen.One Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Av og til, når jeg slår av PC-en min, så bare <puff> begynner alt å virke igjen, som om jeg slo den på på nytt igjen. Den slår seg altså på uten noen spes. grunn.... ********************************** Min PC: MSI KT3 ULTRA-ARU AMD Athlon XP2000+ (Kjøler: EKL PAPST XP2100+) Creative Geforce4 Ti4400 WD800JB (IDE) WD1200JB x 2 i Stripe (RAID) 300W Chieftech strømforsyning PlexWriter 24/10/40A (IDE) PlexWriter 16/10/40A (IDE) *********************************** Har noen noen ide om hva det kan være? (Det kan vel ikke være at CPU får for lite spenning eller noe?) :'( Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ikke helt sikker på om jeg skjønner deg her. Går maskinen på igjen etter at du har tatt den av? Kan jo være at WOL (Wake On Lan) er enabled i bios. Prøv å ta denne av da. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Ikke helt sikker på om jeg skjønner deg her. Går maskinen på igjen etter at du har tatt den av? Ja. Quote: Kan jo være at WOL (Wake On Lan) er enabled i bios. Prøv å ta denne av da. Hehe... det <b>finnes</b> ikke en gang WOL - inngang på Microstars KT3 ULTRA-ARU, men takk for tipset anyway... :wink: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 < b >< /b > [ b ][ /b ] Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå