Flums Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Vanskelig? pfft, tok meg 5min med googling og litt wiki, presto! 7399209[/snapback] En ekte mann bruker ikke google 7399518[/snapback] Eh, neihei? Så de som bruker google er ? Lurer nemlig bare på hva du mener om majoriteten av internettbrukere her i verden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Vanskelig? pfft, tok meg 5min med googling og litt wiki, presto! 7399209[/snapback] En ekte mann bruker ikke google 7399518[/snapback] Eh, neihei? Så de som bruker google er ? Lurer nemlig bare på hva du mener om majoriteten av internettbrukere her i verden. 7405938[/snapback] Å gud, ta deg en bolle! Du tok meg virkelig seriøst? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vanskelig? pfft, tok meg 5min med googling og litt wiki, presto! 7399209[/snapback] En ekte mann bruker ikke google 7399518[/snapback] Eh, neihei? Så de som bruker google er ? Lurer nemlig bare på hva du mener om majoriteten av internettbrukere her i verden. 7405938[/snapback] Å gud, ta deg en bolle! Du tok meg virkelig seriøst? 7405975[/snapback] Haha!! Morsomt! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Urm, siden dere ikke lager tråder for alle dagene, så får jeg vel ta det her. Angående hvilke RAW-formater som støttes, så er det ingenting som sier at en av formatene IKKE er støttet. Så, hvem nå enn som har laget den bør nok omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Urm, siden dere ikke lager tråder for alle dagene, så får jeg vel ta det her. Angående hvilke RAW-formater som støttes, så er det ingenting som sier at en av formatene IKKE er støttet. Så, hvem nå enn som har laget den bør nok omformulere spørsmålet. 7435686[/snapback] Det står da på hjemmesiden hvilke formater som støttes... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, det gjør det vitterlig ikke. Det står i klartekst på hjemmesiden at de støtter flere enn det som står der. Derfor er spørsmålet uheldig formulert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, det står i klartekst at fleire format vil verte støtta i framtida: Currently, the following formats are supported. More formats will be supported in the future. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg