Aetius Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er den tiden av året igjen, og mens vi venter på snø og juleferie kan du fra nå av og frem til jul kose deg med Akams julekalender på daglig basis! Les mer Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Den er ikke aktiv, sier den..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den er ikke aktiv, sier den..? Er sånn på gamer.no også. Får vel bare smøre oss med litt tålmodighet, selv om vi har googlet ferdig. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Sukk, like vanskelige spørsmål som i fjor virker det som Edit: men jeg fant svarene Endret 1. desember 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har svarene, men konkurransen er fortsatt inaktiv? Kunne faktisk alle svarene. Dette var den desidert vanskeligste konkurransen btw, go akam! Lenke til kommentar
nyland Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Nå må de våken på Akam. Klokka er snart 8 og konkuransen er fortsatt inaktiv Oppdatert: NÅ FUNGERER DET ! Endret 1. desember 2006 av nyland Lenke til kommentar
pej Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vi hadde noen tekniske problemer med konkurransesystemet, som ble løst i morgentimene i dag. Beklager de ulempene dette medførte. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Er det sånn og forstå at dere faktisk ØNSKER vanskelige spørsmål? I sa fall skal jeg legge meg litt i selen og se hva jeg kan skremme opp... (sett inn ond latter her). Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er det sånn og forstå at dere faktisk ØNSKER vanskelige spørsmål? Større sjanse for å vinne da, hvis man får det til vet du :o) Ellers kan jo godt vanskelighetsgraden på spørsmålene stå i stil med premien... Endret 1. desember 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Vil ikke at det skal være fullstendig plankekjøring da vettu. Men det skal heller ikke være dønn umulig å finne riktig svar. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelige spørsmål er bra, men ikke altfor vanskelig. Skal dere ha veldig vanskelige spørsmål, bør dere ha gode premier. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelige spørsmål er bra, men ikke altfor vanskelig. Skal dere ha veldig vanskelige spørsmål, bør dere ha gode premier. 7399064[/snapback] Enig, men jeg synes man må kunne forlange et minimum av innsats fra deltagerne, uansett gevinster. TANSTAAFL og alt det der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelige spørsmål er bra, men ikke altfor vanskelig. Skal dere ha veldig vanskelige spørsmål, bør dere ha gode premier. 7399064[/snapback] Enig, men jeg synes man må kunne forlange et minimum av innsats fra deltagerne, uansett gevinster. TANSTAAFL og alt det der. 7399128[/snapback] Jeg blir glad hvis færrest mulig deltar. Større sjanse på meg Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelig? pfft, tok meg 5min med googling og litt wiki, presto! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hm... Hva med å ha en forokonkurranse også? ... bildet må være tatt mellom 01-24 desember..., må leveres innen 3 juledag og bedømmes av redaksjonen? Tema; Selvsagt; JUL! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg blir glad hvis færrest mulig deltar. Større sjanse på meg Helt enig :-D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelig? pfft, tok meg 5min med googling og litt wiki, presto! 7399209[/snapback] En ekte mann bruker ikke google Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Svarte på alle konkurransene. Alle bortsett fra denne, tok meg under et minutt å få svaret på. Her ble det et sted mellom fem og ti minutter. Men jo vanskeligere spørsmål, jo større sjanse for å vinne. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg gamla på det Easyshare greiene og valgte Perfromance er det rett ? Send på PM da jeg er så nyskjerrig på om jeg hadde rett eller ikke .... Endret 1. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Konkurransen er ikke aktiv. - er beskjeden jeg får nå. Trodde den skulle kunne besvares fram til midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg