Gå til innhold

Vil opp i vekt, men er billig i drift

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne gått noe opp i vekt, og vet egentlig godt hvilken trening som skal til for det. Problemet er at jeg er veldig billig i drift (spiser lite), og jeg burde spise vesentlig mer hvis jeg vil opp i vekt sammen med trening. Jeg har veid det samme i mange år og verken gått opp eller ned. Men det resulterer i at jeg nærmest må tvangsfore meg selv for å gå opp, og det er ikke trivelig i det hele tatt...

Samtidig har jeg aldri vært noen tilhenger av frokost, ihvertfall ikke når klokka er 6 om morgenen. Skulle gjerne spist det, men det blir en situasjon hvor jeg på en måte er sulten uten å ha lyst på mat om det gir mening...

Hvordan skal jeg egentlig løse dette...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg gainer :) Innta dette i forhold til bruksanvisninger på pakken ..

Regner med at du er en sånn høyforbrenningstype?

Et godt triks kan også være å spise godt før du legger deg, mye fett og karbohydrater da, så går det nok oppover tenker jeg.

Viktige ting å få med seg:

Mye av alt, ikke være redd for å spise junk food hvis du trener mye. Spis spis spis!

(jeg sliter heller andre veien :\ )

Lenke til kommentar
Kjøp deg gainer :)

Et godt triks kan også være å spise godt før du legger deg, mye fett og karbohydrater da, så går det nok oppover tenker jeg.

Mye av alt, ikke være redd for å spise junk food hvis du trener mye. Spis spis spis!

7398394[/snapback]

Ikke rart når du spiser sånn!

Lenke til kommentar
Samtidig har jeg aldri vært noen tilhenger av frokost, ihvertfall ikke når klokka er 6 om morgenen. Skulle gjerne spist det, men det blir en situasjon hvor jeg på en måte er sulten uten å ha lyst på mat om det gir mening...

Hvis du ikke orker å spise frokost så drikk i hvert fall en halv liter melk. Det er enkelt og kjapt gjort. Ta deg en håndfull nøtter, evt olje / tran (pille hvis du ikke tåler smaken). Prøv å få i deg i hvert fall én brødskive også, ikke store saken det ;)

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. Jeg har gått ned i vekt det siste halve året samtidig som jeg har vokst mye. Jeg greier ikke å spise meg mett når jeg spiser og synes at å spise er kjedelig samtidig som jeg trener 5-6 gang i uka.

7402300[/snapback]

Er ikke rart du ikke vokser når du trener 5-6 ganger som nybegynner (?)

Og ja spis mer.

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. Jeg har gått ned i vekt det siste halve året samtidig som jeg har vokst mye. Jeg greier ikke å spise meg mett når jeg spiser og synes at å spise er kjedelig samtidig som jeg trener 5-6 gang i uka.

7402300[/snapback]

Er ikke rart du ikke vokser når du trener 5-6 ganger som nybegynner (?)

Og ja spis mer.

7402987[/snapback]

nybegynner?

Jeg går på ski så jeg må nesten trene ganske ofte.

Lenke til kommentar
Kjøp deg gainer :)

7398394[/snapback]

Ikke rart når du spiser sånn!

7400281[/snapback]

Gjør ikke det .. bare i helgene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...