-Serenity- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg skulle gjerne gått noe opp i vekt, og vet egentlig godt hvilken trening som skal til for det. Problemet er at jeg er veldig billig i drift (spiser lite), og jeg burde spise vesentlig mer hvis jeg vil opp i vekt sammen med trening. Jeg har veid det samme i mange år og verken gått opp eller ned. Men det resulterer i at jeg nærmest må tvangsfore meg selv for å gå opp, og det er ikke trivelig i det hele tatt... Samtidig har jeg aldri vært noen tilhenger av frokost, ihvertfall ikke når klokka er 6 om morgenen. Skulle gjerne spist det, men det blir en situasjon hvor jeg på en måte er sulten uten å ha lyst på mat om det gir mening... Hvordan skal jeg egentlig løse dette...? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 IKKE glem frokost. Du kan jo prøve f.eks dette: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36676.0 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjøp deg gainer Innta dette i forhold til bruksanvisninger på pakken .. Regner med at du er en sånn høyforbrenningstype? Et godt triks kan også være å spise godt før du legger deg, mye fett og karbohydrater da, så går det nok oppover tenker jeg. Viktige ting å få med seg: Mye av alt, ikke være redd for å spise junk food hvis du trener mye. Spis spis spis! (jeg sliter heller andre veien :\ ) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Spise karbs rett før du legger deg er da dumt? Blir bare unødvendig fett. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjøp deg gainer Et godt triks kan også være å spise godt før du legger deg, mye fett og karbohydrater da, så går det nok oppover tenker jeg. Mye av alt, ikke være redd for å spise junk food hvis du trener mye. Spis spis spis! (jeg sliter heller andre veien :\ ) 7398394[/snapback] Ikke rart når du spiser sånn! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har samme problem. Jeg har gått ned i vekt det siste halve året samtidig som jeg har vokst mye. Jeg greier ikke å spise meg mett når jeg spiser og synes at å spise er kjedelig samtidig som jeg trener 5-6 gang i uka. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Samtidig har jeg aldri vært noen tilhenger av frokost, ihvertfall ikke når klokka er 6 om morgenen. Skulle gjerne spist det, men det blir en situasjon hvor jeg på en måte er sulten uten å ha lyst på mat om det gir mening... Hvis du ikke orker å spise frokost så drikk i hvert fall en halv liter melk. Det er enkelt og kjapt gjort. Ta deg en håndfull nøtter, evt olje / tran (pille hvis du ikke tåler smaken). Prøv å få i deg i hvert fall én brødskive også, ikke store saken det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har samme problem. Jeg har gått ned i vekt det siste halve året samtidig som jeg har vokst mye. Jeg greier ikke å spise meg mett når jeg spiser og synes at å spise er kjedelig samtidig som jeg trener 5-6 gang i uka. 7402300[/snapback] Er ikke rart du ikke vokser når du trener 5-6 ganger som nybegynner (?) Og ja spis mer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har samme problem. Jeg har gått ned i vekt det siste halve året samtidig som jeg har vokst mye. Jeg greier ikke å spise meg mett når jeg spiser og synes at å spise er kjedelig samtidig som jeg trener 5-6 gang i uka. 7402300[/snapback] Er ikke rart du ikke vokser når du trener 5-6 ganger som nybegynner (?) Og ja spis mer. 7402987[/snapback] nybegynner? Jeg går på ski så jeg må nesten trene ganske ofte. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjøp deg gainer Et godt triks kan også være å spise godt før du legger deg, mye fett og karbohydrater da, så går det nok oppover tenker jeg. Mye av alt, ikke være redd for å spise junk food hvis du trener mye. Spis spis spis! (jeg sliter heller andre veien :\ ) 7398394[/snapback] Ikke rart når du spiser sånn! 7400281[/snapback] Gjør ikke det .. bare i helgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå