RoosterX Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen flere konklusjoner på LG LB2R serien? Inntrykk etter en stunds bruk osv, ble litt småsugen på en av dem nemlig.(42" saken) Samtidig var jeg litt nyskjerrig på om prisforskjellen mellom denne og LC2r serien var verdt det, når man ser bort fra flere hdmi og 2 stykk rgb via scart. Tenkte kjøre 98% dvi->hdmi fra htpc om det har noen betydning Og på sikt muligens xbox360 om man orker invistere i noe slikt for et spill ;P Noen som har sett full hd variantene i praksis, hvordan ser vanlig 720p og ikke minst 576i ut på disse? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg prøver å koble en mediacenter PC til en LB2R nå. Etter å ha stilt inn PCen til den anbefalte oppløsningen 1360*768 så går det ikke ann å styre PCen, samtidig som bildet bare er på TVen innimellom. Noen som har en ide om hva som skjer her? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Opprett din egen tråd om problemet du, jeg har slettet innlegget ditt i den andre tråden. Å hijacke andres tråder er ikke sett på som positivt . Lag en ny tråd, der du forklarer problemet så godt du kan . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det trenger du overhodet ikke gjøre . Ingen skade skjedd, så bare slapp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå