Eddye Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Har akkurat fått ny pc. Da jeg skulle instalere skjermkortet Asus v8460 bulk virka ikke driverene som følgte med. Jeg kjører win xp. Jeg lastet ned en ny driver rett fra nivida. Alt virket som det skulle, utenom s-vhs utgangen. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal sende bilde fra pcen til tven med nividia driveren. Må jeg ha asus driveren for å sende ut s-vhs signaler? Det følgte ikke med noen temperatur-måler program pga at det var bulk men kan jeg laste det ned noen plass? Takk for svar. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 prøv å last ned en demoversjon av TV-tool du, da tenker jeg det skal gå litt lettere.. :wink: nor det gjelder temp-måler er jeg ikke helt sikker, men jeg tror programmet heter "Asus smart-doctor" eller noe i den duren. har selv aldri fått det til å fungere hos meg.. men så er ikke temp'en så viktig for meg heller da.. :razz: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder...04-0451_IMG.JPG Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Asus Ti4600 v8640 bulk fra komplett.no? Last ned drivere fra asus og prøv å innstalere. Og sjekk hvilken klokkefrekvens GF4 kortet ditt kjører på, skal kjøre 300/650. Gjør det ikke det mail meg. Dersom du når du prøver å innstalere asus driverne og får feil mld "no asus grafic card installed" så send meg en mail. Mvh Melbamix Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Melbamix: Skal bulk versjonen ligge på 300/650? Min kjørte bare på 290/600 Lenke til kommentar
Ash Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 10:42, skrev Dikky:Melbamix: Skal bulk versjonen ligge på 300/650?Min kjørte bare på 290/600 Det er riktig det. Bulk versjonen er klokket lavere. Men det ser ut til at Komplett opererer med 300/650 på det bulk kortet på web-shoppen sin nå. Så enten har de fått tak i en ny versjon eller så jukser de igjen (samme som skjedde den gang kortet ble lagt ut til salg for første gang). Lenke til kommentar
thagen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg fikk det kortet fra Komplett igår, og jeg ble litt skuffet når jeg så at det var klokket lavere. Spesielt når jeg ser at retail versjoner av andre kort koster nesten det samme. Skal nok benytte meg av angreretten å sende det inn til Komplett igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå